لرستان

در دنیای برزخ منتظر دعاهای بی‌پایان شما هستیم

خبرگزاری برگزیده های ایران لرستان- در متن زیر فرازهایی از وصیت نامه شهید حسین نظری آمده است:

در دنیای برزخ منتظر دعاهای بی‌پایان شما هستیم

بسم الله الرحمن الرحیم 

انا لله و انا الیه راجعون 

«اشهد ان لا اله الا الله واشهد ان محمد رسول الله و اشهد ان علی ولی الله» 

با سلام به پیشگاه مقدس ولی عصر امام زمان «عج» و نایب بر حقش حضرت امام خمینی(ره) و  روح  پاک تمامی شهدای اسلامی از آدم تا خاتم و از خاتم تا عصر حاضر.

این وصیت‌نامه را در حالی می‌نویسم که قلبی پرشور و علاقه و عشق به الله دارم رهسپار جبهه‌های جنگ  می‌شوم تا هر چه زودتر به برادران رزمنده خود بپیوندم و علیه دشمنان اسلام به نبرد حق ادامه دهیم.

پروردگارا امت مسلمان ما را در مقابل مشکلات صابر بگردان و همه مستضعفان را از بند استعمارگران شرقی و غرب رهائی بخش.

پدر عزیزم هرگز تلاش بی‌پایان شما را برای راحت زندگی کردن ما از یاد نمی‌برم، هرگز دلسوزی شما را در راه پیشرفت ما فراموش نمی‌کنم.خداوند جزای خیر به شما بدهد. مادر عزیزم که بعد از خدا مهربان‌ترین و عزیز ترین موجودها نزد من هستی.

پدر گرامی خواهران فداکارم برادر عزیزم من بر اساس رسالت و مسئولیتی که حس نموده بودم، در راه الله و برای پاسداری و حراست از انقلاب کبیر اسلام که خون بهای ۱۶۰ هزار کشته و مجروح است به جبهه آمدم و به جنگ علیه دشمنان خدا پرداختیم.

من گام نهادن در این مسیر خدایی را یک فریضه  واجب میدانم و در این راه اگر به ظاهر  کشته شوم پیروزم به هر حال این مایه شکر پروردگار من و شماست که در این راه به درجه شهادت نائل می‌گردم چون شهادت کمال انسان است و پدر و مادر گرامی در مرگ من اشک نریزید دعا کنید تا شاید هم در زمره شهدا قرار گیریم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا