اردبیل

دستگاه قضایی به‌جد پیگیر ایمن‌سازی جاده‌ها و حذف نقاط حادثه‌خیز است

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، پیش از ظهر امروز جلسه پیشگیری از تصادفات استان اردبیل، در راستای عملیاتی و اجرای نمودن طرح کاهش تصادفات منجر به فوت و نیز بررسی روند پیشرفت برنامه‌های پیشگیرانه از قبیل، رفع نقاط حادثه‌خیز، پیگیری و به‌روزرسانی برنامه دوربین‌های مدار بسته، تشکیل بانک جامع اطلاعات رانندگان پرخطر، طرح توسعه بزرگراه‌ها، تأمین روشنایی جاده‌ها، خط‌کشی، نصب علائم و سرعت‌گیرها و… برگزار شد.

مرتضی طاهری‌فرد، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان در این جلسه اظهار کرد: رانندگی پرخطر و هیجانی، عدم ایمنی راه‌ها و جاده‌های شهری و برون شهری و عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی برخی از رانندگان از عوامل مهم و اصلی در وقوع سوانح رانندگی است.

وی افزود: با توجه به اینکه وقوع تصادفات، صدمات و خسارت جبران‌ناپذیری به خانواده‌ها وارد می‌کند، بدستگاه قضایی ضمن اینکه به جد پیگیر مباحث مربوط به ایمن‌سازی جاده‌ها و حذف نقاط حادثه‌خیز است، با رانندگانی که بدون رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی موجب به خطر افتادن جان و مال شهروندان می‌شوند، مطابق با قانون به شدت برخورد می‌نماید.

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، ارایه گزارش پلیس راهور استان و نیز بحث و تبادل نظر در خصوص راهکارهای پیشگیری از تصادفات از دیگر موضوعات این جلسه بود.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا