خوزستان

دست مدیران پروازی را از خوزستان کوتاه کنید

به گزارش برگزیده های ایران از اهواز، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: تقاضای من از دولت انقلابی، نظارت دقیق، مستمر و قاطع است؛ قبول داریم این را که شما وارث هشت سال خسارت هستید اما بدین معنا نیست که بازار رها باشد و هرکس هر قیمتی را خواست بدهد.

وی افزود: مردم باید ببینند و دائما از صداوسیما گزارش تهیه شود که قیمت این مغازه با آن مغازه متفاوت نباشد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: درست است که کنترل قیمت مقداری سخت می‌باشد اما کنترل اینکه بخواهید این قیمت‌ها را یکسان کنید مهم است و در شهر باید به جای پنجاه قیمت، یک قیمت را داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه نظارت، مطالبه جدی مردم است، افزود: نظارت مستمر و قاطع بر قیمت‌ها باید انجام شود؛ دستگاه قضا باید ورود کند چرا که دلال‌های فرصت‌طلب و سودجو دنبال احتکار و افزایش قیمت‌ها هستند و همین‌ها قیمت‌ها را تعیین می‌کنند که باید فکری کرد.

موسوی‌فرد بیان کرد: آیت‌الله رئیسی شعار چهار میلیون مسکن مهر را دادند که تقاضای ما این است که سهم خوزستان در شهرها و روستاهای گوناگون مشخص شود؛ تا در این صورت اقدامات آغاز و قبل از اتمام چهار سال این شعار محقق شود.

وی افزود: یکی دیگر از وعده‌های دولت، اشتغال جوانان است که مردم باید کم کم تحقق‌ها را ملاحظه کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در رابطه با مدیران پروازی گفت: مدیران توانمند در استان کم نیستند، پس ای مسئول نظام، دست مدیران حقوق بگیر نجومی و همچنین مدیران پروازی را از خوزستان کوتاه کنید.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا