سمنان

رقابت بیش از سه هزار و ۱۶۰ داوطلب در دانشگاه سمنان

رقابت بیش از سه هزار و ۱۶۰ داوطلب در دانشگاه سمنان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان سمنان ؛ داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

آزمون گروه علوم‌تجربی صبح پنج‌شنبه (۲۹ دی) آغاز می‌شود.

داوطلبان گروه زبان‌های خارجی نیز عصر روز پنج‌شنبه (۲۹ دی) در آزمون ورود به دانشگاه‌ها شرکت می‌کنند .
آزمون گروه آزمایشی ریاضی‌فیزیک و علوم‌انسانی ساعت ۸ صبح جمعه (۳۰ دی) برگزار و داوطلبان گروه هنر در نوبت عصر همان روز با یکدیگر رقابت می کنند .
با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، تعداد دفترچه‌ها و پاسخ‌نامه‌های کنکور ۱۴۰۲ نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته است. بر همین مبنا داوطلبان در زمان برگزاری آزمون، چند دفترچه و پاسخ‌نامه مخصوص هر دفترچه را دریافت می‌کنند.

نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمونهای سراسری گفت : آزمون سراسری (نوبت اول) سال ۱۴۰۲ با حضور سه هزار و ۱۶۴ داوطلب در حوزه امتحانی دانشگاه سمنان برگزار می شود .

دکتر پرویز ملک زاده با بیان اینکه داوطلبان تا پایان چهارشنبه ۲۸ دی فرصت دارند برای دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند افزود : باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون نیز در مرکز چاپ و انتشارات در پردیس شماره یک دانشگاه واقع و از روز چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۸ صبح ها از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و بعدازظهرها از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ فعال است .

دکتر ملک زاده تاکید کرد : داوطلبان از آوردن هرگونه وسائل اضافی به جلسه آزمون ازقبیل تلفن همراه، کیف دستی، ساک دستی و هرگونه لوازم ارتباطی، الکترونیکی و محاسباتی خودداری و فقط کارت ورود به جلسه آزمون و اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس دار و تعدادی مداد سیاه نرم، پاک کن و مدادتراش به همراه داشته باشند.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا