آذربایجان غربی

رها سازی ۲۰ خودرو گرفتار در برف و کولاک در محور گردنه قوری گل چالدران

به گزارش برگزیده های ایران از ارومیه، و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌غربی، امیر جعفرزاده در پی بارش برف در محورها اظهار داشت: در طی تماس‌های مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲  جمعیت هلال احمر استان در ساعت ۱۳:۳۲ دقیقه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ مبنی بر قیچی کردن تریلی در کیلومتر ۱۰ محور چالدران _ خوی که منجر به انسداد محور مزبور و در نهایت گرفتار شدن ۲۰ دستگاه خودرو شد.

وی ادامه داد: بعد از دریافت خبر از مرکز کنترل وهماهنگی عملیات امداد و نجات eoc هلال احمر استان و با هدف رها سازی خودروها و امداد رسانی به سرنشینان خودروهای گرفتار شده پایگاه امدادو نجات جاده ای جمعیت هلال احمر شهرستان چالدران به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی در تشریح این امداد رسانی گفت: تیم عملیاتی پایگاه امداد ونجات بین شهری جمعیت هلال احمر در محور مزبور پس از طی مسیر در این عملیات ۱۶ خوردو را رهاسازی و ۴ دستگاه خودرو را با بستن زنجیر چرخ رها سازی، در مجموع به ۶۰ نفر را امداد رسانی کردند. این عملیات تا ساعت ۱۶ به طول انجامید.

جعفرزداه افزود:  از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه امروز  مورخ ۱۴۰۰/١٠/١۴  مجددا عملیات امداد رسانی به خوردوهای گرفتار شده در کولاک در محور مزبور توسط عوامل امدادی هلال احمر شهرستان چالدران همچنان تداوم دارد. و تعداد ۲ نفر از سرنشینان خودروهای گرفتار در برف و کولاک در محل پایگاه امداد و نجات جاده ای قره چی بلاغ جمعیت هلال احمر شهرستان اسکان داده شده‌اند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا