چهارمحال و بختیاری

بارش ۱۸ سانتی‌متر برف و ۱۴ میلی‌متر باران در کوهرنگ/ بارندگی‌ها یکشنبه اوج می‌گیرد

مهران چراغپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: سامانه بارشی که از اواسط روز چهارشنبه وارد چهارمحال و بختیاری شده است تا این لحظه بارش ۱۸ سانتی‌متری برف و ۱۴ میلی‌متری باران را در کوهرنگ به همراه داشته است.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین بیشترین بارش این سامانه بعد از کوهرنگ در مالخلیفه ۱۳ میلی‌متر، دوآب صمصامی ۱۰ میلی‌متر، اردل با هشت میلی‌متر و در لردگان هفت میلی‌متر باران بوده است.

وی با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی در چند روز آینده در استان، افزود: انتظار داریم روز یکشنبه تمام نقاط استان به ویژه نیمه غربی و جنوبی و روز دوشنبه به صورت پراکنده به ویژه در کوهرنگ شاهد بارش برف و باران باشیم.

چراغپور اضافه کرد: در این مدت لغزندگی سطح جاده‌ها و اختلال در تردد، آبگرفتگی معابر شهری و روستایی، بالا آمدن آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها،کولاک برف، کاهش دید و مه پیش‌بینی می‌شود.

وی به مردم استان توصیه کرد: احتیاط در تردد جاده‌ای و به همراه داشتن تجهیزات زمستانی‌ مخصوصا در جاده‌های کوهستانی، عدم توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، عدم صعود به ارتفاعات، تنظیم آب دریچه‌های استخر پرورش ماهی و پاکسازی آبروها و کانال‌های شهری و روستایی مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/۶۸۰۲۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا