گلستان

ترویج فرهنگ نماز در جامعه در رفع فساد اخلاقی و اقتصادی کشور نقش بسزایی دارد

به گزارش خبرگزاری فهرس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام عبدالعلی ایمانی پیش از ظهر امروز در همایش شهرستانی نماز در امامزاده یحیی بن زید(ع) اظهار کرد: یکی از نعمت‌های‌خداوند در‌راستای رهبری و هدایت انسان‌ها فریضه نماز  است که از بدو خلقت انسان‌ها و در همه ادیان الهی به آن اشاره شده است.

وی تصریح کرد: برای ایجاد ارتباط با خداوند‌ و رسیدن به کمال باید فریضه نماز را‌ به‌جا آورد و نماز در رفع همه مشکلات معنوی و مادی انسان‌ها کارساز است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: امروزه فساد اخلاقی و اقتصادی یکی از معضلات کشور شده و برای رفع این معضلات ترویج فرهنگ نماز نقش بسزایی داشته و باید به این موضوع توجه شود.

وی ادامه دهد: نماز‌ شاه کلید همه مسائل و مشکلات بوده و می‌تواند در ایجاد یک جامعه اسلامی و دینی نقش مهمی را ایفا کند.

* نماز نماد اقتدار معنوی است

مسوول نماینده ولی فقیه در سپاه گنبدکاووس در این مراسم اظهار کرد: نماز نماد اقتدار معنوی نظام جمهوری اسلامی به ویژه نیروهای‌مسلح بوده و در قرآن و روایات به آن بسیار توصیه شده است.

حجت‌الاسلام روح‌الله رجنی گفت: همایش نماز با هدف احیا و زنده نگه داشتن اقامه نماز در جامعه و با همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان مانند اداره اوقاف و امور خیریه، مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، دفتر امام جمعه، اداره کل تبلیغات اسلامی و‌سپاه شهرستان در آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید(ع) برگزار شد.
انتهای پیام/۲۳۰۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا