اخبار روز

شایعات درباره مرد بودن همسر مکرون/دادگاه مدعیان را جریمه کرد

شایعات درباره مرد بودن همسر مکرون/دادگاه مدعیان را جریمه کرد

به گزارش برگزیده های ایران به نقل از پالیتیکو، دادگاهی در فرانسه دو زن را به دلیل انتشار شایعات ترنس هراسی درباره بانوی اول فرانسه بریژیت مکرون به اتهام افترا محکوم کرد.

در دسامبر ۲۰۲۱، این دو زن – یکی که خود را به عنوان یک روزنامه نگار مستقل و دیگری به عنوان یک پیشگو معرفی می کرد – در یک ویدیوی یوتیوب گفتند که همسر امانوئل مکرون در واقع به عنوان یک مرد به نام ژان میشل تروگنو (که نام واقعی آن است) به دنیا آمده است. برادر بریژیت ماکرون). آنها همچنین ادعا کردند که شوهر اول بریژیت ماکرون هرگز وجود نداشته است و او سه فرزند خود را حمل نکرده است.

شایعات درباره مرد بودن همسر مکرون/دادگاه مدعیان را جریمه کرد

پس از اینکه بریژیت مکرون و برادرش ژان میشل تروگنو تصمیم گرفتند از آنها به اتهام افترا شکایت کنند، دادگاه قضایی لیزیو هر دو زن را ۲۰۰۰ یورو جریمه کرد.

به گزارش لوموند، در طول مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری در سال ۲۰۲۲، در حالی که امانوئل مکرون به دنبال انتخاب مجدد بود، این شایعه تراجنسیتی بودن همسر مکرون توسط گروه های جناح راست افراطی، هواداران جلیقه زردها و فعالان ضد واکسن مطرح شد.

کاربران شبکه‌های اجتماعی، اما عکس‌های کمیابی را از دوران جوانی “بریجیت مکرون” منتشر کرده اند و هم چنین اشاره داشتند که او مایل به پنهان کردن گردن اش بوده است.

“ناتاشا ری” روزنامه نگاری است که ادعا کرده سه سال در مورد گذشته “بریجیت مکرون” تحقیق کرده است. او در مصاحبه‌ای تازه مدعی شده که اسنادی را تهیه کرده که تایید می‌کنند بانوی اول فرانسه مرد متولد شده است. او می‌گوید این شواهد را در پاکتی مهر و موم شده و تحت مراقبت نزد یک وکیل سپرده است.

پیش تر روایت‌های مشابهی در مورد میشل اوباما، بانوی اول سابق ایالات متحده وجود داشت.

همچنین ادعاهایی مبنی بر تراجنسیتی بودن جاسیندا آردرن نخست وزیر نیوزیلند نیز منتشر شده بود. هیچ یک از این شایعات اثبات نشده اند و شواهد قطعی برای اثبات صحت آن وجود ندارند.

۳۱۱۳۱۱

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا