اخبار ورزشی

واکنش رسمی نامزد نیمار به سرقت مسلحانه

واکنش رسمی نامزد نیمار به سرقت مسلحانه

به گزارش خبرگزاری برگزیده؛ برونا بیانکاردی، نامزد نیمار، پس از سرقت از والدینش در روز سه‌شنبه بیانیه‌ای منتشر کرد. این اینفلوئنسر ۲۹ ساله زمانی که سه دزد مسلح وارد خانه پدر و مادرش در سائوپائولو شدند، در خانه حضور نداشت. روز سه‌شنبه فاش شد که مهاجمان از طریق یکی از ساکنین همان آپارتمان اجازه ورود پیدا کردند و دست و پای والدین بیانکاردی را بستند، اما به آنها آسیبی نرساندند و با چند اقلام لوکس از صحنه گریختند.

بیانکاردی در بیانیه‌ای که در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد، نوشت: «بابت همه پیام‌های محبت‌آمیز تشکر می‌کنم. من نکاتی را در مورد آنچه دیروز رخ داده روشن خواهم کرد و بدین ترتیب از گسترش اطلاعات غلط جلوگیری می‌کنم. پرونده هم اکنون در اختیار مراجع ذیصلاح است و عدالت برقرار خواهد شد. تا به امروز، نماینده مسئول تحقیقات دریافته که سرقت از محل سکونت بوده است و سارقان به هدف خود رسیدند و اشیاء گران‌قیمت را پیدا کردند. این وضعیت برای هیچ کس آسان نیست. در این زمان بسیار حساس احترام و احتیاط را درخواست می‌کنیم.»

گزارش‌های اولیه حاکی از آن بود که سارقان قصد داشتند دختر تازه متولد شده بیانکاردی و نیمار را بربایند. این ادعاها برخلاف اظهاراتی است که در استوری اینستاگرام این مدل نوشته شده است. تصاویر دوربین‌های مداربسته نشان داد که سه نفر با ماشین وارد شدند، درحالی‌که گارد مدنی برزیل (GCM) روز سه‌شنبه تأیید کرد که کسی که مسئول اجازه دسترسی آنها به آپارتمان بود بازداشت شد.

نیمار که در زمان وقوع سرقت غایب بود، بیانیه‌ای از خود منتشر نکرد.

۲۵۱۲۵۱

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا