سیاسی

هشدار جدی فرمانده بلندپایه ارتش: اجازه کوچک‌ترین خطایی را به دشمنان نمی‌دهیم

هشدار جدی فرمانده بلندپایه ارتش: اجازه کوچک‌ترین خطایی را به دشمنان نمی‌دهیم

به گزارش خبرگزاری برگزیده به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از تیپ ۱۸۱ زرهی شهید سلیمی نزاجا مستقر در نوار مرزی غرب و قصرشیرین بازدید کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در این بازدید با بیان این که مهم‌ترین مأموریت نیروی زمینی ارتش، حفظ و تامین امنیت مناطق مرزی است، گفت: دشمنان قسم خورده کشورمان، امنیت، اقتصاد و فرهنگ ایران اسلامی را نشانه گرفته اند و ما با اقتدار در مقابل توطئه های دشمنان ایستاده ایم و اجازه کوچک‌ترین خطایی را به دشمنان نمی دهیم.

وی با اشاره به اصول مهم حاکم در نیروی زمینی ارتش، اظهار داشت: اولین و مهم‌ترین اصل در نیروی زمینی، ولایت‌مداری است که طبق آن، تمامی برنامه‌ها در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) انجام می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، اصل عدالت محوری و شایسته سالاری را از دیگر اصول مهم این نیرو دانست و افزود: تمام انتصاب‌ها و ملاک ارزیابی ما برای فرماندهان در راستای عمل به این سه اصل است.

امیر سرتیپ حیدری با تأکید بر اهمیت حفظ، مراقبت شبانه روزی و تأمین امنیت مرزها تصریح کرد: اولویت مهم و اصلی در نیروی زمینی ارتش، حفظ، مراقبت شبانه‌روزی و تأمین امنیت مرزها است و همه ما موظف به دفاع از تمامیت ارضی کشور هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با حضور مقتدر نیروهای مسلح در مرزهای کشور، هیچ دشمنی توانایی تهدید و آسیب به امنیت کامل مردم ایران اسلامی ندارد.

۲۷۲۷

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا