اخبار ورزشی

لیگ قهرمانان آسیا| برتری خانگی تیم‌های ژاپنی، کره‌ای و سنگاپوری

لیگ قهرمانان آسیا| برتری خانگی تیم‌های ژاپنی، کره‌ای و سنگاپوری

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران،  عصر امروز (چهارشنبه) در دومین بازی هفته چهارم گروه H لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال ونتفورت کوفوی ژاپن ۴ بر یک ژیجیانگ چین را شکست داد. گل‌های تیم ژاپنی در دقایق ۱۷، ۴۵، ۷۸ و ۸۹ به ثمر رسیدند. ژیجیانگ چین نیز در دقیقه ۵۰ یکی از گل‌های خورده‌اش را از روی نقطه پنالتی جبران کرد.

در جدول رده‌بندی گروه H تیم‌های ملبورن سیتی استرالیا و ونتفورت کوفوی ژاپن با ۷ امتیاز اول و دوم هستند. بوریرام یونایتد تایلند (۶ امتیاز) و ژیجیانگ چین (۳ امتیاز) رده‌های سوم و چهارم را در اختیار دارند.

شکست خانگی ملبورن سیتی برابر حریف تایلندی

امروز در نخستین بازی گروه F لیگ قهرمانان آسیا لیون سیتی سنگاپور پیروزی ۲ بر صفر را با گل‌های دقایق ۲۳ و ۵۵ برابر چئونبوک کره‌جنوبی به دست آورد. در دومین بازی امروز این گروه بانکوک یونایتد تایلند میزبان کیتچه هنگ‌گنگ است.

در جدول رده‌بندی این گروه بانکوک یونایتد با ۹ امتیاز صدرنشین است. چئونبوک و لیون سیتی با ۶ امتیاز دوم و سوم هستند. کیتچه بدون امتیاز هم قعرنشین است.

در گروه J لیگ قهرمانان آسیا نیز پوهانگ استیلرز کره‌جنوبی امروز برابر اوراوا ردز ژاپن ۲ بر یک پیروز شد. این تیم کره‌ای در دقایق ۶۶ و ۴+۹۰ گل زد. کانته در دقیقه ۳۶ زننده تک گل تیم ژاپنی بود.

در جدول رده‌بندی گروه J پوهانگ استیلرز با ۱۱ امتیاز صدرنشین است و اوراوا ردز ژاپن با ۶ امتیاز رتبه دوم را در اختیار دارد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا