Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
مدیریت شهری شهرکرد در روزهای برفی نیازمند کمک سایر دستگاه‌های اجرایی است - خبرگزاری برگزیده های ایران
چهارمحال و بختیاری

مدیریت شهری شهرکرد در روزهای برفی نیازمند کمک سایر دستگاه‌های اجرایی است

مدیریت شهری شهرکرد در روزهای برفی نیازمند کمک سایر دستگاه‌های اجرایی است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری، مصطفی حیدری در دیدار با علی حیدری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مهران مرادی مدیرکل حوزه استاندار و روابط‌عمومی و خسرو کیانی سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: می‌طلبد در روزهای برفی دستگاه‌های اجرایی استان به کمک مدیریت شهری شهرکرد آیند.

وی افزود: چندین سال گذشته به دلیل خشکسالی برفی در شهرکرد نیامد، در این سال‌ها، سکونت در شهرک منظریه شکل گرفته و این قسمت نیز به شهر اضافه شده است، لذا روزگذشته این محدوده نیز نیازمند خدمات‌رسانی بود؛ این منطقه از بخش‌هایی است که مردم برای تردد در روزهای برفی مشکل دارند و مدیریت شهری باید پای کار باشد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: در این برف سنگین قرار بود ستاد بحران و بنیاد مسکن به کمک شهرداری بیایند، اما بعضی دستگاه‌ها به وظایف خود عمل نکردند.

وی ادامه داد: در بارش مشکل کمبود تجهیزات، مسئله آن‌چنانی ایجاد نکرد اما به‌دلیل اینکه ممکن است برف در آینده بیشتر از حد فعلی باشد، می‌طلبد دستگاه‌های شهرستانی به کمک شهرداری آیند تا هم‌افزایی خوبی ایجاد شود و بتوانیم به اهداف مدنظر برسیم.

حیدری خاطرنشان کرد: مدیریت شهری شهرکرد در تلاش است تا تجهیزات خود را به‌روز کند، اما در این برف تمام دستگاه‌های شهرستانی باید به کمک مرکز استان آیند تا مشکلات مردم تا حدودی رفع شود.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا