سیاسی

مسئول امور زنان ستاد کل مسلح: «قانون حجاب»، از قوانین مترقی دنیاست / ثبت هفته‌ای ۴ هزار «تعدی» به زنان انگلیسی در خیابان، رستوران و محل کار

مسئول امور زنان ستاد کل مسلح: «قانون حجاب»، از قوانین مترقی دنیاست / ثبت هفته‌ای ۴ هزار «تعدی» به زنان انگلیسی در خیابان، رستوران و محل کار

مینو اصلانی مسئول امور زنان ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: قانون عفاف و حجاب یکی از قانون های مترقی دنیا است که امروز برای مصون ماندن زنان از آسیب ها لحاظ می شود؛ ما در آمریکا جنبش های زیادی را شاهد هستیم که در آن بانوان مایل هستند با لباس های مناسب در جامعه حاضر شوند تا مورد آزار و اذیت قرار نگیرند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی الگو برای جهان, امنیت و آسایش همه مردم است بنابراین هدف قانون عفاف , حجاب آرامش مردان و زنان در جامعه است و حد حدودی را اگر رعایت کنند امنیت خودشان را رقم می زنند.

مسئول امور زنان ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد: در کشورهای غربی نمونه‌های زیادی وجود دارد که به دلیل بدپوششی مورد تعدی قرار می‌گیرند برای مثال در انگلیس در هفته ۴ هزار مورد تعدی در خیابان رستوران و محل کار صورت می‌گیرد، زیرا حد و حدودی که خداوند تعیین کرده را رعایت نمی‌کنند.

اصلانی گفت: ما نمی‌خواهیم سختگیرانه با این موضوع برخورد کنیم اما به هرحال رعایت حد و حدودی که امنیت خانم ها حفظ شود نکته ارزشمندی است که در آینده نزدیک همه کشورها از این موضوع تبعیت می کنند.

بیشتر بخوانید:

  • یامین‌پور: «نه به حجاب اجباری» فقط محدود به حجاب نیست/ ما در حاکمیت، این را یک پروژه می بینیم/ حالا حاکمیت، حق دارد از اول جلوی پروژه بایستد یا نه؟

  • روزنامه «همشهری»: ممکن نیست، مرد از دیدن زنی با بدن نیمه‌برهنه لذت نبرد / چگونه می‌توان تضمین کرد با رواج بی‌حجابی، قوه شهوانی کنترل شود؟

  • امام جمعه رشت: زنانی که آرایش و کشف حجاب می‌کنند، مظهر «شیطان» شده‌اند / بانوان فعال دینی، گله نکنند / بانوان، «خانه‌داری» را در اولویت قرار دهند

  • راهکار روزنامه اصولگرا برای ترویج حجاب/ «غیرت» مردان را بیدار کنیم تا نگذارند ناموسشان هرطور خواست لباس بپوشد

  • کیهان: اینها بعد از روسری، سراغ برهنگی و آزادی همجنس‌بازی می روند!

  • ادعاهای عجیب چهره تندرو: ساپورت از لخت‌شدن بدتر است / شعار «مرد، میهن، آبادی» یعنی «مرد، بی‌ناموسی، شهوت‌رانی»

  • استاد حوزه علمیه: منظور اغتشاشگران از آزادی، آغوش رایگان و آزاد است / جا افتادن همجنسگرایی از اهداف معاندین است

۲۱۲۲۰

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا