اخبار ورزشی

مسابقات کامبت‌گیمز| کیانی دومین مدال نقره تالو را کسب کرد/ رجبی برنزی شد

مسابقات کامبت‌گیمز| کیانی دومین مدال نقره تالو را کسب کرد/ رجبی برنزی شد

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، سومین دوره بازی‌های رزمی جهان «کامبت گیمز» از ۲۸ مهرماه لغایت ۲ آبان ماه در ریاض عربستان برگزار می‌شود و تیم ملی ووشو کشورمان با ۷ ورزشکار (شامل ۳ سانداکار و ۴ ورزشکار تالو) در این پیکارها حضور دارد.

مسابقات کامبت‌گیمز| احمدی به مدال نقره تالو رسید

بر همین اساس در روز دوم این پیکارها، امروز (یکشنبه – ۳۰ مهرماه)، زهرا کیانی در بسته “جین‌شو-چیانگ‌شو” در مجموع اجرای دو فرم موفق به کسب نمره ۱۹.۳۹۶ شد و مدال نقره این بسته را دست یافت.ورزشکاری از ماکائو با نمره ۱۹.۴۷۹ به عنوان نخست دست یافت و نماینده مالزی با امتیاز ۱۹.۳۹۲ سوم شد.

همچنین حانیه رجبی در بسته “نان چوان – نن دائو” با امتیاز ۱۹.۴۲۰ به مقام سومی دست یافت و صاحب گردن آویز برنز این بازی‌ها شد. ورزشکاری از مالزی با امتیاز ۱۹.۴۹۲ به عنوان نخست دست یافت و نماینده ازبکستان با نمره ۱۹.۴۵۲ به مقام دومی رسید.

فدراسیون ووشو کشورمان با توجه به اعلام نهایی فدراسیون بین‌المللی ووشو با ۷ ورزشکار از ۷ فرصت ممکن در این پیکارها حضور دارد. شهربانو منصوریان، محمدمهدی رضایی و محمدرضا ریگی در بخش ساندا مردان و زنان و در بخش تالو نیز حانیه رجبی، زهرا کیانی، شاهین بنی طالبی و سامان احمدی نمایندگان ایران در این بخش هستند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا