البرز

روند تحقق ۱۰ مأموریت مهم شهرداری‌ها در محله‌های محروم رصد می‌شود

روند تحقق ۱۰ مأموریت مهم شهرداری‌ها در محله‌های محروم رصد می‌شود

به گزارش برگزیده از البرز، «مجتبی عبداللهی» در جلسه قرارگاه اجتماعی استان که روز پنجشنبه ۲۰ مهرماه ۱۴۰۲ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تشریح اهداف این قرارگاه و دستاوردهایی که بواسطه برنامه‌های تخصصی بدست آمده، افزود: تحقق ۱۰ اقدام اساسی در محله‌های محروم استان با تخصیص اعتباری ویژه از سوی شهرداری‌ها مورد انتظار است و روند اطلاع‌رسانی و اجرای آن رصد می‌شود.

وی ادامه داد: بخش بزرگی از مسئولیت توانمند سازی محله‌های کم برخوردار ۶۶ گانه استان در گرو عملکرد شهرداری‌ها است.

عبداللهی گفت: عمران و آبادانی محله‌های کم‌برخوردار استان از وظایف ذاتی شوراهای اسلامی شهر و شهرداران استان است و برای این امر منابع و درآمد لازم را در اختیار دارند.

وی افزود: از شهرداران و شوراهای اسلامی شهر این انتظار وجود دارد که کارنامه قابل دفاعی از خود ارائه دهند و در دوره خدمت خود برای کسب رضایتمندی مردم و اقداماتی ماندگار، تلاش کنند.

استاندار البرز گفت: باید درآمدهای حاصل از ارزش افزوده شهرداری‌ها در راه عمران شهر و به خصوص محله‌های هدف هزینه شود.

وی افزود: شهرداران باید در هفته یک روز را به بازدید میدانی از محله‌های محروم اختصاص دهند و جلسات ویژه در محله‌ها تشکیل دهند.

عبداللهی گفت: ساخت اماکن عمومی همچون فضای سبز، فرهنگسرا، مراکز تفریحی و ورزشی و … در محله‌ها با جدیت دنبال شود و بسته تشویقی برای امر اختصاص و اطلاع‌رسانی شود.

وی افزود: شهرداری کرج باید حاشیه رودخانه کرج را به فضایی مطلوب با بهره‌گیری از ظرفیت سرمایه‌گذار و یا اعتبارات شهرداری، تبدیل کند.

در این نشست پیرو بازدید و میز خدمت روز گذشته در محله آق‌تپه کرج، مشکلات و موانع مورد بررسی قرار گرفت و دستور لازم برای رسیدگی به موضوعات صادر شد.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا