کرمان

واکنش الهامی به حواشی داوری بازی با مس رفسنجان: داور حتی به من تذکر هم نداد

به گزارش برگزیده های ایران از کرمان، ساکت الهامی در نشست خبری پس از پیروزی مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: به مردم خوب کرمان و مجموعه مس رفسنجان تبریک می گویم. به محمد ربیعی بابت تیم خیلی خوبش تبریک می گویم. نشان داد جایگاه تیمش بی جا نیست. واقعا تیم گردن کلفتی دارد. از روزی که به نستجی آمدم این سخت ترین بردی بود که گرفتیم. تیم بسیار خوب و کادرفنی مجرب و کاربلدی دارند. به کل مجموعه مس تبریک می گویم. همه فوتبال ایران باید به آن ها غبطه بخورند. استان فوتبال خیز، فوتبال بلد و کاربلدی هستند.

وی افزود: دو تیم بازی خوبی انجام دادند. یکی از سنگین ترین بازی ها برای هر دو تیم بود. قطعا در ادامه راه دو تیم حرف های زیادی برای گفتن دارند. ولی ما مستحق برد بودیم. موقعیت های بیشتری نسبت به حریف داشتیم. در نیمه دوم به ما خیلی فشار آوردند اما بعد از گل بچه ها بازی را رفته رفته در اختیار گرفتند. به گل دوم رسیدیم. خواسته ما سه امتیاز بود که به آن رسیدیم.

سرمربی نساجی تصریح کرد: دیروز همم گفتم برای برد بازی می کنیم. به بازیکنانم خسته نباشید جانانه می گویم. درود بر شرفشان، من را آنقدر شرمنده کردند که نمی توانم برایشان کاری کنم. از آن ها ممنون هستم که دل هوادارانمان را که چندین سال است اذیت می شوند، شاد کردند. دست تک تکشان را می بوسم. این برد را به هواداران عزیزمان که عذاب می کشند، تقدیم می کنم.

الهامی در خصوص اینکه پس از پایان محرومیتش، بازی در رفسنجان با حواشی و جنجال همراه شد، گفت: حواشی نبود. کدام حواشی؟

وی در خصوص داوری این بازی عنوان کرد: من اصلا دخیل نبودم. داور حتی به من تذکر هم نداد. او برای تیمش می‌جنگید، من هم برای تیمم می جنگیدم. قطعا ما جوابگوی هواداران و سرمایه گذاری که برای تیم شده هستیم. به نظرم هیچ چیز خاصی نبود. اگر بود می گفتم. محمدربیعی یکی از یکی از مربیان جوان، کاربلد و آینده دار فوتبال ما است. هیچ حاشیه ای وجود نداشت. این طبیعت فوتبال است. بعضی اوقات  تحت فشار و هیجان زیادی هستیم. اگر بی ادبی و گستاخی شده باشد، آن موقع درست است اما هیچ اتفاقی نیفتاد. محمد همیشه برای من عزیز و قابل احترام است.
انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا