اجتماعی

ورودی دوم ایستگاه مترو بعثت آماده افتتاح شد

به گزارش گروه شهری برگزیده های ایران، مزینانی مجری خط ۶ مترو تهران اظهارداشت: در حالی که عملیات تکمیل ایستگاه‌های باقیمانده از خط ۶ مترو تهران طبق برنامه زمان‌بندی پیگیری شده و احداث ۴ ایستگاه در بخش میانی این خط دنبال می شود، روند ساخت ورودی‌های دوم ایستگاه‌های بهره‌برداری شده قبلی نیز سرعت گرفته و در ماه‌های پیش رو، اخبار خوبی در این زمینه خواهیم شنید.افتتاح ورودی دوم ایستگاه بعثت که ورودی شمالی آن محسوب می‌شود، یکی از همین خبرهای امیدوار کننده است.

  وی افزود: ایستگاه مترو بعثت در انتهای خیابان ۱۷ شهریور (تقاطع بزرگراه بعثت)، جنب بازار میوه و تره بار واقع شده است. ورودی نخست ایستگاه که ورودی جنوبی آن به شمار می‌رود، ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ به بهره‌برداری رسید و حالا ورودی شمالی در حاشیه بزرگراه بعثت آماده افتتاح شده است.

مزینانی گفت: قرار گرفتن ایستگاه در ابتدای محدوده طرح آلودگی هوا، این امکان را به شهروندان منطقه ۱۵ و خصوصاً ساکنان شهرک سجادیه که در نزدیکی ایستگاه سکونت دارند، می دهد تا با استفاده از شبکه خطوط مترو، به مقصد خود در داخل محدوده طرح ترافیک دسترسی پیدا کنند.

وی بیان داشت: با راه اندازی ورودی شمالی ایستگاه بعثت، دسترسی شهروندان به بازار میوه و تره بار، فروشگاه رفاه، مجموعه فرهنگی و ورزشی مادران و کودکان، مرکز فروش آبزیان و … با استفاده از مترو تسهیل خواهد شد.

این ورودی شامل ۴ رشته پله برقی و ۲ دستگاه آسانسور بوده و مثل دیگر ورودی های افتتاح شده اخیر، از مسیر ویژه تردد افراد کم توان جسمی و حرکتی و نیز علائم بساوایی برخوردار است.

انتهای پیام/

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا