اصفهان

پیشگامان انقلاب دیدگاه‌های خود را با شهردار اصفهان در میان گذاشتند

مرتضی آرسته، دبیر جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در اصفهان با اشاره به جلسه جمعیت پیشگامان با شهردار اصفهان، اظهار داشت: شهردار اصفهان در بعد فرهنگی اقدامات زیادی انجام داده و سابقه خوبی دارد و بر همین اساس از او دعوت کردیم تا با نقطه نظرات پیشگامان انقلاب در خصوص مسائل شهر آشنا شود.

وی ادامه داد: جلسه بسیار خوبی بود و شهردار نیز درخصوص مسائل شهر هم‌چون کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی، حذف دلال‌ها و واسطه‌ها و حرکت به سمت اقدامات تحولی مباحثی را مطرح کردند.

آرسته با بیان اینکه اعتقاد شهردار این بود که نمی‌خواهیم پول حرامی وارد شهرداری شود توضیح داد: او معتقد بود پول‌هایی که مردم برای آن ناراضی یا نگران هستند مشکلاتی در پی خواهد داشت و اعلام کرد که در حال ریشه یابی هستیم تا نگذاریم پول‌های حرامی وارد شهرداری شود و شهرداری از رشوه پاک شود.

اصفهان به شهری هوشمند و خلاق تبدیل شود

دبیر جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان با اشاره به اینکه اعضای جمعیت پیشگامان نیز نظرات خود را در خصوص مسائل شهر بیان کردند، تصریح کرد: توجه به سیستم‌های جدید در جمع‌آوری زباله، هوشمندسازی در مدیریت شهری از پیشنهاداتی بود که در این جلسه مطرح شد.

وی با تأکید بر توجه به مسائل فرهنگی در مدیریت شهری، گفت: در خصوص مسائل فرهنگی و ورزشی نیز دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی اعضای جمعیت داشتند که درباره آن‌‌ها با آقای قاسم‌زاده صحبت شد و در کل جلسه بسیار مفیدی بود و اولین نشستی بود که با شهردار جدید داشتیم.

آرسته با ابراز امیدواری برای شهردار و مدیریت جدید شهری اصفهان، خاطر نشان کرد: امیدواریم شهردر در مسائل شهری موفق باشد و مواردی که در ذهن دارد را پیاده کند.

دبیر جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی اصفهان در پایان درخصوص هدف از برگزاری جلسات جمعیت پیشگامان انقلاب اسلامی توضیح داد: در جلسات‌مان سعی داریم مسؤولان و نمایندگان شهر و استان را دعوت کنیم تا نظراتی که افراد با تجربه در رشته‌های مختلف دارند را ارائه دهیم.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/آ/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا