سمنان

پیش‌بینی کاهش تلفات انرژی الکتریکی سمنان به ۵.۶ درصد تا سال ۱۴۰۵

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، رضا علی‌اصغری، معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از تهیه و تدوین گزارش برآورد حداکثر بار و انرژی موردنیاز این شرکت تا سال ۱۴۰۵ خبر داد.

وی افزود: شرکت توزیع برق استان سمنان با همکاری و نظارت کارشناسان دفتر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت توانیر و با هماهنگی انجام‌شده در جلسات کارگروه برآورد بار و انرژی منطقه به پایان رسیده و نهائی شده است.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان افزود: خلاصه اطلاعات بار و انرژی، جدول فروش انرژی و حداکثر بار این شرکت به تفکیک تعرفه، مناطق و تعداد مشترکان و سرانه مصرف انرژی و بار به تفکیک تعرفه، جدول انرژی تحویلی، تلفات، حداکثر بار و نیاز مصرف و پیش‌بینی فروش انرژی و تعداد مشترکان شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار، سرخه، مهدی‌شهر، آرادان و میامی و نواحی ایوانکی و بسطام ازجمله موارد درج‌شده در این گزارش است.

علی‌اصغری تصریح کرد: بر اساس برآورد تخمینی، میزان فروش انرژی سه میلیون و ۴۴۲ هزار و ۷۴۶ مگاوات ساعت با ۲.۹ درصد رشد و حداکثر بار همزمان ۵۷۹ مگاوات با ۲.۷ درصد رشد با بیش از ۴۴۶ هزار و ۳۱۹ مشترک با سرانه مصرف انرژی به ازای هر مشترک هفت هزار و ۷۱۴ کیلووات ساعت تا سال ۱۴۰۵ است.

وی اضافه کرد: یکی از مؤلفه‌های مهم کیفی صنعت برق، کاهش درصد تلفات انرژی الکتریکی در شبکه‌ها بوده و در نظر است، این میزان برای استان سمنان تا سال ۱۴۰۵ به ۵.۶ درصد برسد.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان خاطرنشان کرد: اطلاعات این گزارش به تفکیک تعرفه در بازه زمانی ۱۴ ساله جمع‌آوری شده و پیش‌بینی انرژی و بار در سطح نواحی و کل شرکت توزیع برق این استان با افق ۶ ساله تا سال ۱۴۰۵ ارائه شده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا