سمنان

کالپوش؛ ماه‌ها پس از رانش/ آخرین تصمیم‌ها برای روستاهای محروم شرق استان سمنان

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، محمد حمیدی، سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان در نشست بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات روستاهای بخش کالپوش شهرستان میامی که در مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهر رضوان بخش کالپوش برگزار شد، اظهار کرد: مسائل، موارد، مشکلات و کمبودهای روستاهای بخش کالپوش شهرستان میامی بررسی و در حوزه‌های مختلف پیگیری خواهد شد.

وی افزود: بحث بهسازی، مرمت و رفع نواقص راه‌های روستایی روستاهای بخش کالپوش بررسی و پیگیری خواهد شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان بیان کرد: دسترسی به اینترنت پرسرعت و آنتن‌دهی تلفن همراه در مجموعه روستاهای بخش از دیگر مباحث مطرح‌شده از سوی دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش کالپوش در این نشست بود که پیگیری می‌شود.

وی گفت: استقرار و راه‌اندازی اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای راه‌های مواصلاتی بخش کالپوش در محل مناسب جانمایی و در کارگروه مرتبط مصوب شده است و مشکلی برای اجرایی شدن ندارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان اظهار کرد: در خصوص رفع مشکل آب شرب نیز جهت احداث مخزن جدید اعتبار در نظر گرفته شده و در آینده احداث می‌شود.

حمیدی گفت: بهبود سرانه‌های درمانی و بهداشتی از جمله راه‌اندازی مرکز جامع خدمات سلامت نردین و ارتقای درمانگاه حسین‌آباد به درمانگاه شبانه‌روزی با توجه به استقرار جمعیت ساکن در منطقه کالپوش از ضروریات منطقه است که این مهم در قالب مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان در نظر گرفته شده و با تخصیص اعتبار، اجرایی می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به کلنگ‌زنی ناحیه صنعتی کالپوش، نیاز است تا ترغیب و تشویق سرمایه‌گذاران از طریق ایجاد جاذبه‌های مطلوب در دستور کار قرار گیرد تا شاهد استقرار صنایع در این ناحیه صنعتی و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید باشیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: پیگیری و مکاتبات با اداره کل ورزش و جوانان استان به‌منظور بهبود سرانه ورزشی در روستاهای بخش کالپوش در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا