کهگیلویه و بویراحمد

کشف بیش از ۱۹۳ کیلو تریاک در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش برگزیده های ایران از گچساران سردار کیقباد مصطفایی اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محور مواصلاتی”یاسوج-اصفهان” بلافاصله ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) با هماهنگی با مراجع قضائی در این محور ایست و بازرسی دایر کردند.

مصطفایی افزود: ماموران حین ایست و بازرسی به یک خودروی سمند و پژو۴۰۵ مشکوک شدند و به آنها دستور توقف دادند،که رانندگان هر ۲ خودرو با بی توجهی به دستور ایست پلیس از محل متواری که پس از تعقیب و گریز مأموران و با شلیک چند تیر هوایی و سپس شلیک به سمت لاستیک ها در نهایت خودروها را متوقف و مشخص شد که خودروی سمند اسکورت کننده مواد مخدر می باشد.

وی بیان کرد:ماموران در بازرسی از خودروی پژو موفق به کشف ۱۹۳ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود شدند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند، خاطر نشان کرد: مبارزه بی امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار پلیس بوده و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به مأموران اطلاع دهند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا