آذربایجان شرقی

معرفی مدیران نمونه جوان و چهره‌های ماندگار صنعت،معدن و تجارت /«خیرخواه»، مدیر نمونه جوان معرفی شد

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، در مراسم پانزدهمین جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان و چهره‌های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران «سخاوت خیرخواه» برای دومین سال متوالی به عنوان «مدیر نمونه جوان» معرفی و تندیس طلایی این جشنواره در تهران به وی اهدا شد. 

گزارش فارس حاکی است، این جشنواره در ۱۲ شاخص از جمله ابتکارات و ابداعات مدیریتی، تحصیلات عالیه دانشگاهی، دوره.های آموزشی فنی تخصصی، تألیفات، مقالات علمی، تجربه و رزومه مدیریتی، موفقیت‌های جشنواره‌های معتبر، راه‌اندازی کسب و کار و غیره را با دریافت مدارک مورد ارزیابی قرار داده است.

«سخاوت خیرخواه» عضو هیات مدیره و معاون منطقه آذربایجان شرکت خدمات بازرگانی معادن و فلزات غیرآهنی (بازرگانی صنایع مس ایران) برای دومین سال متوالی همگام با بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان «مدیر نمونه جوان کشور» انتخاب و گواهی علمی هیات داوران پانزدهمین جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان همچنین تندیس طلایی آن را طی مراسمی با حضور وزرا، مقامات عالی کشوری و حاکمیتی در سالن اجلاس همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما دریافت کرد. 

خیرخواه، دانش‌آموخته دکترای تخصصی روابط بین‌الملل است که  دیپلماسی اقتصادی نوین ایران برای کشورهای همسایه با رویکرد صادراتی را در قالب رساله دکترای مدل‌سازی کرده است.

انتهای پیام/۶۰۰۳۴/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا