Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
۶۰ پروژه ورزشی خراسان رضوی به حال خود رها شده است - خبرگزاری برگزیده های ایران
خراسان رضوی

۶۰ پروژه ورزشی خراسان رضوی به حال خود رها شده است

به گزارش برگزیده های ایران از خلیل آباد، افشین داوری مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در سفر به خلیل آباد ضمن بازدید از طرح ها وامکانات ورزشی و پروژه های نیمه تمام  حوزه ورزش خلیل آباد گفت: از ۳۴۷ میلیارد تومان بودجه این اداره کل برای سالجاری تا کنون یک ریال تخصیص نداشته ایم وامیدواریم تا پایان سال مالی تخصیص های حوزه ورزش که باید دارای اولویت باشد، تامین شود.

وی افزود: باید برای اجرای طرح ها همان ابتدا ردیف بودجه وطرح با مطالعه و نیاز مورد هر منطقه آغاز شود. طرح های زیادی در استان بدون توجه به زیرساخت وتامین اعتبار آن شروع شده که امروز سرمایه های کشور ودولت فقط خاک می خورد واعتباری نیست که این پروژه ها تکمیل گردد.

داوری خاطرنشان کرد: در سطح استان علاوه بر رها شدن ۶۰ پروژه ورزشی که میلیارد ها تومان برای آنها سرمایه گذاری شده است تعداد ۲۰۰ پروژه نیمه تمام دیگر هم داریم که بیش از دهه میلیارد ها تومان بودجه کشور دراین پروژه ها  هزینه شده وهمچنان بلااستفاده مانده است.

وی کمک پیمانکاران را با وجود مطالبات از اداره کل را قابل تقدیر دانست و افزود: در ۲ سال گذشته بعضی از طرح های درآمدی در شهرستانها مثلا استخر شنا تعطیلی بود و ضررهایی وارد شد. اما امیدواریم است با  وضعیت فعلی و رعایت مردم در بحث بهداشتی،  بتوانیم با فعالیت  باشگاهها واماکن ورزشی کمکی به حوزه درآمدی ورزش  داشته باشیم.

بازدید مدیرکل ورزش و جوانان از اماکن و طرح های ورزشی بردسکن

شایان ذکر است که مدیرکل ورزش و جوانان استان از برخی اماکن و طرح های ورزشی شهرستان بازدید کرد. عدم وجود ساختمان اداری برای اداره ورزش وجوانان در شهرستان، عملی نشدن قول ساخت سه زمین چمن مصنوعی را برای روستاهای شهرستان از جمله مشکلاتی بود که در این بازدید توسط رئیس اداره ورزش و جوانان و فرماندار شهرستان یاد آوری شد. همچنین مساعدت به گود باستانی امام علی (ع)، تکمیل استادیوم شمال شهر خلیل آباد با واگذاری به بخش خصوصی، تکمیل بخش اداری وجایگاه استادیوم در ورزشگاه شهید علوی نژاد، تکمیل مجموعه اداری و هیات های ورزش، بهسازی زمین چمن شهید علوی نژاد، تکمیل سالن ورزشی شهید هرمزی، ایجاد استخر ورزشی، از جمله درخواست های مردم شهرستان بود که به مدیرکل ورزش و جوانان استان ارائه شد.

 

انتهای پیام/۷۰۰۵۳


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا