اخبار ورزشی

آخرین اخبار از جام تختی و میهمانان داخلی و خارجی‌اش

آخرین اخبار از جام تختی و میهمانان داخلی و خارجی‌اش

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، روزهای پایانی هفته جاری (۱۰ و ۱۱ خرداد) رقابت‌های جام تختی کشتی آزاد در زنجان برگزار خواهد شد، مسابقه‌ای که زمانش دو بار و میزبانش یک بار تغییر کرد.

زمان اولیه برگزاری این رقابت‌ها ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه در شهرستان لارستان استان فارس بود که بعد از لغو برگزاری این رقابت‌ها در لارستان و سپردن میزبانی جام تختی به زنجان، زمان آن به ۳ و ۴ خرداد ماه موکول شد.

درادامه نیز شهادت ریاست جمهوری و گروه همراه در سانحه هوایی، برگزاری جام تختی کشتی آزاد را با یک هفته تعویق، به ۱۰ و ۱۱ خرداد ماه محول کرد. کادر فنی تیم ملی و فدراسیون کشتی براساس مراحل قبل مسابقات انتخابی، نام سهمیه‌داران شرکت در این رقابت‌ها را اعلام کرده که باتوجه به لغو برگزاری جام شهیدهاشمی‌نژاد در بهشهر، با درخواست غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی جوانان، یک تیم در این رده سنی مجوز شرکت در جام تختی را دریافت کرده و به جمع کشتی‌گیران حاضر در زنجان اضافه شدند.

در این بین به نظر می‌رسد تعدادی مدعیان کشتی آزاد که کم هم نیستند، باتوجه به اینکه جام تختی این بار بر خلاف چند سال اخیر نقشی در انتخابی تیم ملی نداشته و پیش از آن نفرات اعزامی به المپیک انتخاب شده‌اند، با وجود داشتن سهمیه، در زنجان کشتی نگیرند که فدراسیون کشتی و کادر فنی تیم ملی در نهایت درخصوص این نفرات تصمیم‌گیری خواهند کرد.

حمید یاری مسئول برگزاری مسابقات فدراسیون کشتی در رابطه با اینکه سرانجام حضور کدام تیم‌های خارجی در جام تختی قطعی شد؟ به برگزیده های ایران گفت: پیش از این قرار بود تیم آذربایجان بیاید که با تغییر زمان برگزاری جام تختی، حضورشان منتفی شد. اکنون حضور دو تیم ارمنستان و افغانستان در این رقابت‌ها قطعی است.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا