زنجان

خط و نشان فرماندار جدید برای مدیران/ حاشیه‌ها را رها کرده و به مردم خدمت کنید

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، پرویز خالقی ظهر امروز در مراسم معارفه خود اظهار کرد: امروز هر چه را در مراسم معارفه بیان می‌کنم، قطعا به آن عمل خواهم کرد و جوابگوی آن خواهم بود.
فرماندار جدید زنجان تصریح کرد: بنده بسیاری از مدیران را در زنجان می‌شناسم و باهم دوست هستیم که این کار را مشکل‌تر خواهد کرد و اعتقاد من این است که دوست آن است که برنجاند و قطعا رفع مشکلات مردم موجبات رنجش دوستان مدیرم خواهد شد.
وی با تأکید بر پاسخگویی مدیران کل در ارتباط با مسائل شهرستان و لزوم انتخاب مدیران قوی برای مرکز استان گفت: گاها مدیران شهرستانی مغفول می‌مانند که اینطور نباید باشد.
خالقی افزود: با عنایت به اینکه مرکز استان تنه درخت استان است نباید از آن غفلت شود و باید قوی‌ترین مدیر در مرکز قرار داده شود و باید در ارائه عملکرد مدیران شهرستان زنجان اول باشند.
فرماندار زنجان تصریح کرد: ما به لحاظ تناسبی که خواهیم بست، مدیران شهرستانی را با مراکز ۳۱ استان مقایسه خواهیم کرد.
وی با اشاره به اینکه بنده قبول ندارم که مدیر شهرستانی فقط منتظر کارتابل باشد، گفت: امیدوارم ظرف یک هفته مدیران شهرستانی برنامه‌های خود را ظرف یک هفته به بنده بفرستند تا ببینیم چه اتفاقاتی در شهرستان رخ داده است.
خالقی افزود: بنده اهل حاشیه نیستم و مدیر اجرایی باید حواشی را رها کرده و خدمت‌گذاری به مردم را در اولویت قرار دهیم.
فرماندار زنجان افزود: بنده خجالت می‌کشم در برنامه‌ای همچون ۲۰ و ۳۰ از مدیری گله می‌شود و دل یک مادر شهید می‌شکند، پس باید حواسمان باشد که چنین اتفاقات تلخی رخ ندهد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵


 2021-11-08 10:42:40

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا