هرمزگان

گیت‌های اخذ عوارض در اسکله‌های لافت و پهل جمع شدند/ دریافت عوارض تجمیعی از امروز

به گزارش برگزیده های ایران از قشم، سرانجام پس از اعتراض بی‌شمار قشموندان و گردشگران درخصوص اتلاف وقت در زمان ورود به جزیره به‌دلیل وجود چندین گیت دریافت عوارض، از امروز عوارض تردد از اسکله‌های لافت و پهل به‌صورت تجمیعی و در اسکله پهل دریافت می‌شود.

رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم صبح امروز گفت: به منظور ساماندهی وضعیت اسکله، روز سه شنبه ۲۵ آبان، جلسه‌ای با حضور فرماندار و دادستان شهرستان خمیر و سایر مسئولان مرتبط درخصوص مسائل و مشکلات اسکله پهل برگزار شد.

هادی نعیمیان ادامه داد: پیشنهادی در جلسه مذکور مطرح گردید، به منظور جلوگیری تعدد توقف خودروها، تا اخذ تصمیم نهایی توسط استانداری استان هرمزگان هزینه‌های تردد خودروها تجمیعی و مانند سابق در اسکله پهل دریافت شود.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: در ارتباط با سایر مسائل و معافیت‌های احتمالی جهت استفاده بومیان جزیره قشم، در آینده نزدیک و پس از ابلاغ تصمیم نهایی از سوی استانداری، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گفتنی است، افشار فتح‌الهی، سرپرست منطقه آزاد قشم روز یکشنبه ۲۳ آبان‌ماه و در نخستین روز کاری در بازدید سرزده، از نحوه خدمات‌دهی به گردشگران و ساکنان جزیره قشم در اسکله‌های لافت و پهل بازدید کرد و برای ساماندهی وضعیت این اسکله‌ها دستور ویژه صادر کرد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا