آذربایجان غربی

پرچمدار کاروان ورزش ایران در هانگژو: به حواشی فکر نمی‌کنم و به دنبال افتخارآفرینی هستم

پرچمدار کاروان ورزش ایران در هانگژو: به حواشی فکر نمی‌کنم و به دنبال افتخارآفرینی هستم

به گزارش برگزیده آذربایجان‌غربی، علی پاکدامن کاپیتان تیم ملی شمشیربازی که در چند وقت اخیر با درخشش در مسابقات مختلف نامش دوباره بر سر زبان‌ها افتاده، گفت: تمرینات خود را بطور منظم انجام می‌دهد و تلاش و هدفم افتخارآفرینی برای کشورم و استان آذربایجان‌غربی است.

او درخصوص آینده نیز گفت: رقیبانم هم در حال تمرین هستند و وقت پرداختن به مشکلات و حواشی ندارم و بدلیل حضور در مسابقات مهم پیش رو، در حال آماده سازی و تمرین هستم.

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی ادامه داد: باید از مسئولین کشوری و استانی بخصوص آقای بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌غربی به عنوان تنها حامی خودم و همچنین از رئیس هیات این استان تشکر کنم که مرا حمایت می‌کند و انتظار دارم همه مسئولین استانی و شهری این استان بعد از کسب مدال‌های جهانی و آسیایی و کسب رنک یک آسیایی و سهمیه المپیک نیز حمایت داشته باشند بی شک این حمایت‌ها می‌تواند در افتخارآفرینی و کسب مدال‌های رنگارنگ تاثیر زیادی داشته باشد و نام کشورمان و استان آذربایجان‌غربی طنین انداز خواهدشد.

علی پاکدامن شمشیرباز اهل استان آذربایجان‌غربی، پرچمدار کاروان ورزشی اعزامی ایران به بازی های آسیایی هانگژو است.

علی پاکدامن، سکینه نوری، الهه قهرمانی، طاهر عاشوری، زهرا مرد، محمد برزگر و هانیه خوشخواهی و چندین شمشیرباز دیگر از چهره‌های مطرح این رشته ورزشی در آذربایجان‌غربی هستند که این استان را به قطب مهم شمشیربازی کشور بدل کرده‌اند.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا