اخبار ورزشی

سایه‌ای از قهرمانِ جهان در فینال؛ انتقام اوچیر از رحمانی که دیگر «بی‌رحم» نیست

سایه‌ای از قهرمانِ جهان در فینال؛ انتقام اوچیر از رحمانی که دیگر «بی‌رحم» نیست

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، رحمان عموزاد که سال گذشته مدال طلای وزن ۶۵ کیلوگرم جهان را از آن خود کرده بود، در مسابقات جهانی امسال در نیمه‌نهایی ۶-۵ مغلوب اسماعیل موسکائف مجارستانی شد و سپس ۸-۶ هم به شامیل ممدوف روسیه باخت تا نتواند مدالی از مسابقات جهانی امسال به خود اختصاص دهد. تنها دستاورد او از بلگراد، سهمیه المپیک بود که با پیروزی در مبارزه برای تعیین پنجم حقیقی به دست آورد.

بازی‌های آسیایی| گنج‌زاده طلا گرفت، عموزاد نقره

پیش از اعزام به بلگراد، او به عنوان نفر اول ۶۵ کیلوگرم کاندیدای حضور در بازی‎های آسیایی شد و امروز با شکست عباس رحمان‌اف ازبک، کایکی یاماگوچی ژاپنی، باون وی چینی و باجرانگ هندی به فینال رسید اما در فینال نمایشی بسیار ضعیف داشت و پیش از آنکه وقت قانونی مسابقه تمام شود، ۱۱-یک مغلوب تومور اوچیر تولگای مغولی شد. کشتی‌گیری که امسال در فینال مسابقات قهرمانی آسیا به رحمان عموزاد باخته بود.

عموزاد که فروردین ماه قهرمان آسیا شده بود و با همین مدال، حضورش در تیم ملی را قطعی کرد، سال ۲۰۲۳ را بدون مدال جهانی و با نقره بازی‌های آسیایی تمام کرد، در حالی که هرگز حتی سایه‌ای از عنوان «بی‌رحم» که پیش از این اتحادیه جهانی به او داده بود، را همراه خود نداشت.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا