اخبار ورزشی

خمس: مغروریم و فکر می‌کنیم خیلی بزرگ هستیم

خمس: مغروریم و فکر می‌کنیم خیلی بزرگ هستیم

به گزارش خبرگزاری برگزیده، پاکو خمس در نشست خبری بعد از بازی تراکتور مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: این بازی در آن حدی که از ما انتظار داشتیم، نبودیم. ما پایین‌تر از آن سطحی بودیم که به نظر می‌آید. بازی حس بدی به ما داد که شاید ترسو هستیم.

وی افزود: تیم حریف خیلی خوب بود و مدافعان ذوب‌آهن خیلی خوب بازی کردند، ولی ما خیلی خیلی پایین‌تر از حد خودمان بودیم. امروز خیلی چیزها از ذهنم عبور کرد. خیلی از بازیکنان در زمین بودند که در سطح باشگاه تراکتور نیستند. منظورم یک دو یا سه بازیکن نیست تعداد این دست بازیکنان که در سطح تراکتور نیستند و امروز در ترکیب بودند، خیلی بالاست. امروز نمی‌شود کسی را نجات داد به ویژه من را. مغرور هستیم و فکر می‌کنیم خیلی بزرگ هستیم، اما واقعاً این‌طور نیست.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در واکنش به یادآوری این جمله که قبلاً گفته بود بازیکنان تراکتور با نظر وی جذب نشدند، تصریح کرد: این نظر من نیست، واقعیت است. فرق نمی‌کند از کجا آمدیم، اشتباه کردیم. خیلی از بازیکنانی که آوردیم اشتباه کردیم. فرقی هم نمی‌کند من آنها را به تراکتور آورده باشم یا انتخاب باشگاه باشد. بازیکنانی را آوردیم که یک دهم آن چیزی که ما فکر می‌کردیم و قرار بود کمک ما باشند، نبودند. اشتباهات زیادی را برای ساخت تیم انجام دادیم.

خمس راجع به مشکلات فنی تیمش، خاطر نشان کرد: در یکسری بازی‌ها بهتر شدیم و توانستیم دروازه‌مان را بسته نگه داریم، ولی برای‌مان خیلی سخت است که گلزنی کنیم. با اینکه در سه بازی پشت سر هم برنده شدیم، اما با نتیجه یک بر صفر پیروز شدیم. طی دو بازی آخر اشتباهاتی در ارسال، کنترل و پاس داشتیم که در سطح بازیکن تراکتور نیست.

وی درباره عملکرد داوری و پنالتی که برای ذوب‌آهن گرفته نشد، گفت: راجع‌به داوری صحبتی نمی‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در مورد انتقاداتی که پیرامون تغییر پست بازیکنان در ترکیب تراکتور توسط وی اتفاق می‌افتاد، اظهار داشت: بازیکنان را در پستی قرار می‌دهم که بهتر می‌توانند عمل کنند. در یکسری بازی‌ها طبیعی است به دلیل مصدومیت یا محرومیت تغییر پست داشته باشیم و معمولاً بازیکنان در پست خودشان بازی می‌کنند. وقتی همه بازیکنان در دسترس باشند اینطور نیست که تغییر پست بدهیم. امروز به جز محمد آقاجانپور که برای تقویت خط حمله ناچار به تغییر پستش شدیم، همه بازیکنان در پست خودشان بازی کردند و بازی که انجام دادیم مایه آبروریزی بود.

۲۵۱۲۵۱

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا