تبلیغات

معرفی بهترین هتل های ۴ ستاره دبی برای یک اقامت شگفت انگیز

سفر به دبی می تواند برای شما لذت بخش باشد اگر به فکر رزرو یک هتل لوکس و منحصر به فرد نیز باشید. هتل های چهار ستاره دبی نه به اندازه هتل های ۵ ستاره دبی گران قیمت هستند، نه امکانات رفاهی محدودی را از آن خود کرده اند. خلاصه که با رزرو بهترین هتل های ۴ ستاره دبی مسافرین می توانند سفری به یادماندنی در دبی داشته باشند. در این مقاله قصد داریم شما را با لوکس ترین و بهترین هتل های ۴ ستاره دبی آشنا کنیم تا اقامتی خاص در دبی داشته باشید.

دبی با ساختمان های سر به فلک کشیده و دریای نیلگون خلیج فارس می تواند بهترین مقصد برای سفر ما ایرانیان باشد. البته هزینه های رزرو هتل در دبی نسبتا بالا بوده و مسافرین می بایست بودجه مناسبی برای سفر به دبی داشته باشند. برای اینکه یک سفر رویایی به دبی داشته باشید، همیشه نیازی نیست که هتل های ۵ ستاره و گران قیمت دبی را رزرو کنید. هتل های چهار ستاره دبی نیز می توانند با امکانات تفریحی و رفاهی خوب گزینه عالی برای اقامت شما محسوب شوند. پس برای معرفی هتل های ۴ ستاره دبیبا ما همراه باشید.

معرفی بهترین هتل های ۴ ستاره دبی برای یک اقامت شگفت انگیز

  1. هتل ویدا کریک هاربر دبی

هتل ویدا کریک هاربر دبی یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره دبی است که با نزدیکی به دریا، توانسته نظرات خوبی را خود جذب کند. این هتل لوکس دارای امکانات متنوعی است که از جمله آن ها می توان به استخر روباز اشاره کرد. می توانید به صورت رایگان از استخر روباز این هتل استفاده کنید. همچنین این هتل دارای یک مرکز تناسب اندام نیز هست که به شما این امکان می دهد تا در مسافرت نیز ورزش روتین و منظم خودتان را داشته باشید.

هتل ویدا کریک هاربر دبی دارای پارکینگ رایگان نیز هست که البته احتمال برای مسافرین ایرانی که با هواپیما به دبی سفر می کنند، چندان اهمیتی ندارد. اتاق های این هتل دارای ویو دریا نیز هستند. پس اگر دوست دارید صبح ها طلوع آفتاب را از دریا مشاهده کنید، کافیست که یکی از اتاق های این هتل را رزرو کنید. در هتل ویدا کریک، ۳ رستوران برای سرو غذا وجود دارد. صبحانه نیز در این هتل به صورت رایگان سرو می شود.

  1. هتل آلوفت دبی کریک

هتل آلوفت دبی کریک یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره دبی است که از گروه هتل های آلوفت می باشد. این هتل لوکس در نزدیکی دریا قرار گرفته و برخی از اتاق های آن ویو دریا نیز دارند. دکوراسیون مدرن اتاق های این هتل شما را برای یک اقامت شگفت انگیز آماده می کنند. این هتل لوکس دارای امکانات تفریحی و رفاهی بسیاری است که از جمله آن ها می توان به استخر روباز اشاره کرد. همچنین می توانید در این هتل از خدمات کوتاهی مو، اسپا، ماساژ و … به صورت رایگان استفاده کنید.

در هتل آلوفت دبی کریک اتاق کنفرانس و سینما در فضای باز نیز هست. همچنین ۵ رستوران در این هتل وجود دارد که بسته به سلیقه و ذائقه خودتان می توانید از هر یک از امکانات این رستوران ها استفاده کنید. این هتل به دلیلی نزدیکی به مرکز سیتی سنتر یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی است که علاقه زیادی به گشت و گذار در سیتی سنتر دبی را دارند.

هتل دابل تری بای هیلتون جمیرا بیچ دبی

هتل دابل تری بای هیلتون جمیرا بیچ دبی یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره برای اقامتی لوکس و شگفت انگیز است. اگر به امکانات تفریحی هتل اهمیت می دهید، این هتل ۴ ستاره یکی از بهترین انتخاب ها برای شما است. برخلاف بسیاری از هتل های چهار ستاره دبی که امکانات آن ها محدود به استخر روباز و مرکز تناسب اندام می شود، این هتل امکانات تفریحی زیادی از جمله غواصی، موج سواری روی آب، بولینگ، ماهیگیری و … را به شما ارائه می کند.

این هتل دارای اتاق های بسیار لوکس با حمام و سرویس بهداشتی بزرگ است. هتل دابل تری بای هیلتون جمیرا بیچ دبی دارای خدمات متنوع دیگری همچون ماساژ، اسپا، جکوزی و خدمات آرایشی نیز هست. اتاق های این هتل همگی دارای ویو رو به شهر هستند. این هتل دارای چند رستوران اختصاصی نیز هست که می توانید برای میل کردن غذای ملل و انواع غذاهای آمریکایی از این رستوران ها استفاده کنید.

معرفی هتل های ۴ ستاره دبی

هتل منزیل داون تاون بای ویدا دبی

هتل منزیل داون تاون بای ویدا دبی یکی از هتل های ۴ ستاره دبی با قیمت اقتصادی است که امکانات خوبی را در اختیار مسافرین قرار می دهد. اگر به دنبال یک اقامت شگفت انگیز در یک هتل تمیز و با امکانات قابل قبول هستید، این هتل یکی از بهترین گزینه ها برای شما است. به کار رفتن دکوراسیون مدرن در اتاق های این هتل، احساس بسیار خوبی در حین اقامت به شما می دهد. سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی در هر یک از اتاق های این هتل به بهترین شکل طراحی شده اند.

ویو اتاق های هتل منزیل داون تاون بای ویدا دبی یا رو به شهر است یا رو به استخر. بسته به سلیقه مسافرین می توان هر یک از این اتاق ها را انتخاب کرد. در این هتل یک مرکز تناسب اندام نیز وجود دارد که می توانید برای ورزش کردن روزانه از آن به صورت رایگان استفاده کنید. مانند سایر هتل های چهار ستاره معرفی شده، این هتل دارای اینترنت رایگان در لابی و اتاق ها نیز هست. پس مسافرین می توانند با خیالی آسوده با خانواده خودشان در ایران در ارتباط باشند.

هتل میلنیوم پلیس مارینا دبی

هتل میلنیوم پلیس مارینا دبی یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره دبی با قیمت مناسب است. این هتل در منطقه مارینا دبی قرار گرفته و امکانات خوبی را در اختیار مسافرین خود قرار می دهد. این هتل دارای امکانات اسپا و خدمات ماساژ نیز هست که می توانید به صورت رایگان از آن ها استفاده کنید. یک استخر روباز با سبک جدید در این هتل طراحی شده که زیبایی آن را چندین برابر کرده است.

اتاق های هتل میلنیوم پلیس مارینا دبی یا ویو رو به شهر دارند یا ویو رو به دریا. می توانید بسته به سلیقه خودتان بهترین این اتاق ها را انتخاب کنید. در این هتل ۲ رستوران نیز فعال است که نیازی نیست برای سرو غذا از هتل خارج شوید. علاوه بر آن این هتل با داشتن مرکز تناسب اندام به شما امکان ورزش کردن روزانه را می دهد. صبحانه بوفه این هتل رایگان است و مسافرین می توانند از صبحانه های لذیذ هتل نهایت لذت را ببرند.

بهترین هتل های ۴ ستاره دبی برای یک اقامت شگفت انگیز

هتل استودیو وان دبی

برای معرفی بهترین هتل های ۴ ستاره دبی بد نیست که نامی از هتل استودیو وان دبی نیز ببریم. این هتل در دل شهر دبی قرار دارد و به شما امکان یک اقامت رویایی را می دهد. استخر روباز این هتل با آب گرم در روزهای سرد و گرم سال به مسافرین خدمات ارائه می کند. همچنین مسافرین می توانند با پرداخت هزینه وعده های غذایی ناهار و شام خودشان را در رستوران جذاب این هتل میل کنند. ولی صبحانه این هتل رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه برای آن ندارید.

هتل استودیو وان دبی دارای امکانات مختلفی همچون مرکز تناسب اندام نیز هست. می توانید برای برگزاری جلسه نیز از امکانات این هتل استفاده کنید. در هتل استودیو وان دبی کافه نیز وجود دارد که می توانید قهوه عصرانه خودتان را در کافه میل کنید. همه این موارد به کنار، اتاق های این هتل دارای سبک دکوراسیون مدرن هستند و برخی از آن ها ویو شهر و برخی دیگر ویو استخر دارند.

بهترین مرجع رزرو آنی هتل های ۴ ستاره دبی

در صورت نیاز به رزرو هتل های ۴ ستاره دبی می توانید به یک سایت معتبر که امکان رزرو آنی را برای شما فراهم می کند، مراجعه کنید. سایت بوکینگ مرجع رسمی رزرو هتل های چهار ستاره دبی است که می توانید برای استعلام قیمت و رزرو آنی هتل به این سایت مراجعه کنید. رزرو هتل به صورت اینترنتی به شما برای برنامه ریزی بهتر سفرتان کمک می کند. بنابراین در صورت نیاز به مشاهده و مقایسه هتل های ۴ ستاره دبی کافیست که به سایت اینترنتی بوکینگ مراجعه کنید و از این طریق بهترین هتل های دبی را با هم مقایسه کنید.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا