کرمان

امام جمعه جیرفت: شهید «ناصر رئیسی» لایق کسب درجه رفیع شهادت بود

به گزارش برگزیده های ایران از جیرفت، حجت‌الاسلام میثم تارم امام جمعه جیرفت امروز در نخستین یادواره‌ شهید مدافع سلامت این شهرستان که با حضور اقشار مختلف مردم، مسؤولان، کادر درمان و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد، اظهار داشت: بصیرت و بیانات کم‌‌نظیر رهبر معظم انقلاب در مهار و کاهش اثرات مخرب ویروس منحوس کرونا انکار ناشدنی است.

وی تصریح کرد: به دستور فرماندهی معظم کل قوا، تمام نیروهای مسلح کشور امکانات خود را در خدمت کادر بهداشت و درمان قرار دادند که در مدیریت این ویروس بسیار مثمر ثمر بود.

تارم بیان داشت: تعطیلی اماکن مذهبی و تجمعات مذهبی از جمله نماز جمعه از دیگر رهنمودهای رهبری حکیم در این راستا به شمار می‌رود و دشمن علی‌رغم تلاش‌ها و صحنه‌سازی‌های زیادی که انجام داد، موفق به سوءاستفاده از شرایط کرونایی نشد.

امام جمعه جیرفت یادآور شد: شهید دانستن کادر بهداشت و درمانی که در مسیر مقابله با کرونا جان می‌سپارند، امید و انگیزه را تقویت و قداست خدمت و ایثارگری آنان را تبیین خواهد کرد.

وی افزود: نه‌تنها کادر رسمی بهداشت و درمان، بلکه گروه‌های جهادی به‌ویژه طلاب و روحانیت نیز به کمک کادر بهداشت و درمان بشتابند و نقش روحانیت نیز بیش از پیش برجسته شود.

امام جمعه جیرفت عنوان کرد: شهید ناصر رئیسی حقیقتا لایق کسب درجه رفیع شهادت بود که ولایتمداری، وجدان کاری و دین‌مداری او در بین مردم این منطقه زبان‌زد است و همه از وی به نیکی یاد می‌کنند.

به گزارش فارس، در پایان از خانواده معظم این شهید مدافع سلامت تجلیل و قدردانی صورت گرفت.

انتهای پیام/۲۶۵۵/ب


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا