اردبیل

ساماندهی نیروهای شهرداری با آزمون استخدامی/ هیچ‌گونه تعطیلی در پروژه پل آقا باقر وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، محمود صفری شامگاه امروز در نهمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل از برگزاری آزمون استخدامی میان ۳۳۵ نفر از نیروهای شهرداری خبر داد که در طرح ساماندهی نیروها قرار گرفته‌اند.

وی افزود: ۲۴۱ نفر از خانواده معظم شهدا،‌ ایثارگران و فرزندان جانبازان تبدیل وضعیت و جذب بدنه شهرداری شده‌اند.

شهردار اردبیل تصریح کرد: افرادی با سابقه ۳۸ سال خدمت در شهرداری مشغول فعالیت بودند که تاکنون حکم باز نشستگی ۱۰ نفر از آنها صادر و تا پایان سال تمامی نیروهایی که در آستانه بازنشستگی قرار دارند، بازنشسته خواهند شد.

وی در ادامه با بیان اینکه طبق مقررات کشوری برای هیچ زمین قولنامه‌ای پروانه صادر نمی‌شود، گفت: این در حالی است که بیشتر زمین‌های اردبیل قولنامه‌ای هستند و تلاش می‌کنیم در وزارت کشور پیگیر این موضوع باشیم.

صفری ادامه داد: آماده اخذ و ارائه خدمات شهری به تمامی مسکن‌های مهر در نقاط مختلف شهر اردبیل هستیم اما در صورتی که هزینه آماده‌سازی و زیرساخت‌ها پرداخت شود.

شهردار اردبیل گفت: هیچ‌گونه تعطیلی در پروژه پل آقا باقر وجود ندارد و اگر این طرح تا افتتاح راه آهن افتتاح نشود بار ترافیکی سنگینی در آن منطقه حا‌کم خواهد شد از این‌رو روند اجرای این پروژه به قوت خود ادامه دارد.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه از پاکبانی که در هفته گذشته سرنشینان خودروی تصادفی را در سطح شهر امداد و کمک رسانی کرده و از مرگ نجات داده بود از سوی رئیس شورا و شهردار اردبیل تقدیر شد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا