کرمان

افتتاح ۲ واحد آموزشی «خیرساز» در شرق استان کرمان

به گزارش برگزیده های ایران از نرماشیر، با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، استان کرمان، رئیس اتاق بازرگانی و مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان دبستان ۱۲ کلاسه گل‌گهر با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال به افتتاح و به بهره برداری رسید.

اسکندری‌نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در حاشیه افتتاح این مدرسه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: این مدرسه جزو پویش ۱۲۰ مدرسه کرمان داناست که با همکاری آموزش و پرورش، اداره کل نوسازی و شرکت گل‌گهر احداث شده است.

 وی افزود: در حال حاضر ایجاد مدارس سنگی در مناطق محروم کوهستانی و مدارس کپری در اولویت ساخت است.

اسکندری‌نسب در پایان از چگونگی بازگشایی مدارس گفت و ادامه داد: آموزش و پرورش طبق دستور ستاد کرونا عمل خواهد کرد و هر تصمیمی بگیرد تابع آن هستیم. در حال حاضر مدارس کوهستانی و روستایی کمتر از ۱۵ دانش‌آموز به‌صورت حضوری در حال آموزش هستند و دیگر مدارس نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت حضوری با جمعیت کم و مجازی دایر است.

 وی خاطرنشان کرد:  تا قبل از بازگشایی مدارس مواد بهداشتی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی به مدارس مناطق محروم  استان ارسال خواهد شد.

افتتاح یک واحد آموزشی خیرساز در ریگان

عباس محمدی‌تبار مدیر آموزش و پرورش شهرستان ریگان تصریح کرد: این واحد آموزشی با زیربنای ۶۰۰ متر مربع و با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال ساخته شد.

وی بیان داشت: با افتتاح این واحد آموزشی ۱۲۰دانش‌آموز از مزایای آن برخوردار شدند.

مدیر آموزش و پرورش ریگان افزود: این واحد آموزشی خیرساز جایگزین مدرسه غیراستاندارد در روستای حیدرآباد شد.

محمدی‌تبار با بیان اینکه امروز مدیرکل آموزش و پرورش استان کلنگ سالن چندمنظوره ریگان را به زمین زد، اضافه کرد: در شهرستان ریگان ۱۶۵۰۰ دانش‌آموز در بیش از ۱۰۰ واحد آموزشی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا