خوزستان

تاکید معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی توانیر بر تکمیل به موقع طرحهای مهم برق منطقه ای خوزستان

تاکید معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی توانیر بر تکمیل به موقع طرحهای مهم برق منطقه ای خوزستان

به گزارش خبرگزاری برگزیده از خوزستان و به نقل از روابط عمومی برق منطقه ای خوزستان، مهران گلاب کش در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی طرحهای حیاتی و اولویت دار این شرکت با اشاره به خشکسالی و کاهش ذخیره آب سدها، تصریح کرد: اگر روند بارش برف و باران به همین روند ادامه یابد، بخشی از تولید برق نیروگاه های برق آبی را از دست خواهیم داد که از هم اکنون باید برای کاهش اثرات این احتمال برنامه ریزی لازم را انجام دهیم.
وی، با اشاره به نقش اثربخش نیروگاه های برق آبی در شبکه برق خوزستان، افزود: لازم است که طرحهای حیاتی شبکه برق منطقه ای خوزستان تسریع و در موعد مقرر وارد مدار شوند تا از این طریق قدرت مانور و انعطاف پذیری شبکه تقویت شود و بتوان با چالش احتمالی عدم تولید نیروگاههای برق آبی مقابله کرد.
گلاب کش در عین حال، برق منطقه ای خوزستان را یکی از شرکتهای مهم کشور در زمینه تامین برق مشترکین دانست که در تابستان امسال و سال گذشته موفق عمل کرده که جای قدردانی دارد.
گفتنی است معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت توانیر با حضور در خوزستان از عملیات اجرایی برخی از طرحهای حیاتی و اولویت دار برق منطقه ای خوزستان بازدید و در جلسه با مدیران این شرکت، مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا