لرستان

تجلیل از قهرمانان دوومیدانی لرستان/ پیست ۸ خطه در آستانه بهره‌برداری

تجلیل از قهرمانان دوومیدانی لرستان/ پیست ۸ خطه در آستانه بهره‌برداری

به گزارش برگزیده لرستان، سید آرش قیاسیان دقایقی پیش در مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال آور دومیدانی که با حضور روسای هیات‌های شهرستانها و ادارات ورزش و جوانان در خرم‌آباد برگزار شد گفت : هیات دوومیدانی لرستان در شش ماهه نخست سال جاری موفقیت‌های قابل تحسینی از خود بجا گذاشته و در تلاش است تا روزهای خوبی در آینده نیز رقم بزند .

وی افزود: این هیئت با تلاشهای سرپرست و مجموعه باشگاه پلیمر خلیج فارس و همت و پشتکار مربیان و ورزشکاران نتایج قابل پیش بینی در میادین رقم زدند که امیدوار کننده هستند .

قیاسیان ادامه داد :در مجموعه ۱۵ هزار نفره پیست ۸ خطه با صرف اعتبار ۱۷ میلیارد تومانی مراحل پایانی را طی می کند و تا یکماه آینده به بهره‌برداری و تحویل هیات میشود .

مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین با اشاره به سالن سرپوشیده دوومیدانی در ورزشگاه جدید خرم‌آباد یک مجموعه منحصربفرد است که به محض رفع ایرادات فنی برای فعالیت ورزشکاران و قهرمانان مهیا می‌شود .

وی ادامه داد: در چند شهرستان در حال آمده سازی پیست هستیم و انشالله بسترها و زیرساخت‌های لازم را در همه شهرها مهیا خواهیم نمود .

در این مراسم علی حیدری سرپرست هیئت دوومیدانی استان نیز گفت : در شش ماهه نخست سال جاری تیمهای مختلف استان در رده های نوجوانان جوانان و بزرگسالان به مسابقات کشوری اعزام شدند و حائز رتبه های درخشانی شدند .

حیدری گفت : در المپیاد استعدادهای برتر کشور تیم پسران استان دوم شد و بانوان مقام دوم را کسب کردند.

وی افزود: بزرگسالان نیز به مسابقات کشوری اعزام شدند که با تلاش ورزشکاران و مربیان از ۲۸ تیم شرکت کننده مقام پنجم را کسب کردیم .

سرپرست هیئت دوومیدانی استان با بیان اینکه دوومیدانی بایستی به جایگاه واقعی خود دست یابد اطهار داشت : با تلاشهای باشگاه پلیمر خلیج فارس و زحمات ایرج سپهوند مدیرعامل باشگاه موفقیت‌های خوبی تابحال رقم خورده و توانستیم بخشی از برنامه های خود را اجرایی نماییم .

وی تصریح کرد: با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان و باشگاه پلیمر خلیج فارس و همت مربیان و ورزشکاران و مسئولین هیاتها در شهرستانها قطعا مسیر موفقیت آمیز را ادامه خواهیم داد .

در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر و پاداش نقدی از ورزشکاران مدال آور دومیدانی تقدیر بعمل آمد،

اسامی مدال آوران دوومیدانی لرستان بشرح ذیل می‌باشد :

محمدحسین کمره مدال طلا ، قادر مرادی طلا، امیررضا خادمی مدال طلا، امیرحسین بیرانوند مدال طلا، علیرضا صفربیرانوند برنز ، ام البنین تهرانی فرد مدال طلا، ستایش باباعلی مدال نقره ، زینب کر بیرانوند مدال نقره ، بهار حاتمی مدال طلا، نرگس فرهادی مدال طلا ، مهیا بازگیر مدال طلا، محمد امین سپهوندی و امیدرضا مرادی

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا