چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری: مردم طعم مدیریت جهادی را در این دولت خواهند چشید

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد غلامعلی حیدری صبح امروز در مراسم معارفه استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هنر مدیریت استفاده از همه ظرفیت‌های غنی می‌باشد و به حمدالله ظرفیت‌های بزرگی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که مغفول واقع شده‌اند.

استاندار جدید چهارمحال و بختیاری ادامه داد: وجود جوانان باهوش، نخبگان دانشگاهی و سیاسی، صنعت‌گران قوی، روحانیون جهادی و متخصصان بی‌همتا جزو بزرگترین ظرفیت‌های استان است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند.

وی با اشاره به شجاعت و رشادت‌های مردم چهارمحال و بختیاری در دوران‌های مختلف به خصوص در هشت‌سال دفاع مقدس، اظهار داشت: دشمنان تاب و تحمل حضور افراد دلسوز و متخصص را در نظام اسلامی ندارند لذا در حال حاضر با تمام توان، هجمه‌های خود را آغاز کرده‌اند که لازم است مردم و مسؤلان برای رشد و توسعه مملکت در کنار یکدیگر قرار گیرند.

حیدری با بیان اینکه به یاری خدا مردم در این دولت انقلابی طعم مدیریت جهادی را خواهند چشید، گفت: از رویکردهای جدید وزیر این دولت در اداره امور استان‌ها، استاندار محوری به جای وزارت محوری است که موجب پیشرفت جدی استان‌ها خواهد شد.

وی تصریح کرد: یکی از زخم‌های بزرگ استان بیکاری است و  هیچ کدام از ما تحمل دیدن جوانی که به دلیل بیکاری و مشکلات معیشتی دچار شرمندگی شده است، را نداریم.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: از نگاه‌های جناحی و سیاسی باید عبور کنیم و با تمام توان در جهت رفع مشکلات مردم و آبادانی این استان تلاش شود.

انتهای پیام/۶۸۰۳۳


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا