هرمزگان

نفت ستاره خلیج فارس، شرکت برتر مشتری مدار ایران

نفت ستاره خلیج فارس، شرکت برتر مشتری مدار ایران

به گزارش برگزیده، در دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری که با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت پذیر مشتری مدار در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار، شرکت نفت ستاره خلیج فارس به عنوان شرکت برتر معرفی شد.

با بررسی‌های صورت گرفته طی شاخص‌های ۱۷ گانه توسط کمیته داوران و با عنایت به راهبردهای توسعه‌ای، تاثیرگذاری در تولید ناخالص داخلی و کارآفرینی و بالابردن نرخ اشتغال، بزرگ ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان به عنوان واحد مشتری مدار معرفی شد.

در این اجلاس به پاس این افتخار از مهندس علیرضا جعفرپور، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس با اهدای لوح و نشان طلایی این اجلاس تقدیر به عمل آمد.

هدف از برگزاری همایش رضایتمندی مشتری قدردانی و تشکر از مدیران و شرکت‌های مشتری مداری است که در طی یک‌سال توانسته‌اند، رضایت مشتریان خود را در زمینه‌های مختلفی از جمله خرید محصولات، پشتیبانی و خدمات پس از فروش جلب کنند.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا