کهگیلویه و بویراحمد

مخروبه‌ای به نام خانه در روستای باقله‌دان دیشموک+تصاویر و فیلم

به گزارش برگزیده های ایران از دیشموک، یک خانواده محروم و بی‌بضاعت اما آبرومند در دیشموک که در نهایت فقر و نداری روزگار در یک ساختمان مخروبه به سختی گذران زندگی می‌کنند.

در بخش دیشموک خانواده‌های وجود دارد که نیازمند حمایت نهادهای مانند بهزیستی و کمیته امداد هستند.

در حال حاضر با توجه به اینکه در دیشموک نهادهای حمایتی بیشتر شده‌اند و از طرفی بنیاد علوی یا همان بنیاد مستضعفان به کمک نهادهای حمایتی در دیشموک شتافت امیدوارم مشکلات نیازمندان در دیشموک رفع شود.

عادل داش ساکن روستای باقله‌دان فرد نیازمندی که دارای ۳ فرزند می‌باشد و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند نیازمند حمایت خیرین است.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دیشموک با بیان اینکه از مرداد تا الان در متقاضی وام مسکن از بنیاد علوی، کمیته امداد و بنیاد مسکن هستم و تمام مراحل اداری را طی کردم و در پایان که متحمل کلی هزینه شده‌ام که به دلیل نداشتن کارت پایان خدمت و از پرداخت وام مسکن به من جلوگیری شده است.

 

قرعه بدشانسی داش به اینجا ختم نشده است و از وعده‌های نهادهای حمایتی که دل شوق به این ساکن روستای باقله دان در خانه دار شدن را داده بودند حال در طی بارندگی اخیر خانه این بدشناس به مخروبه‌ای تبدیل شده است.

داش گفت: خانه‌ام در طی بارش باران ترک خورده و تخریب شده است هیچ گونه نهاد حمایتی به فریادم نمی‌رسد.

وی گفت: با وجود اینکه به بخشداری هم مراجعه کردم متاسفانه در حال حاضر بی‌پناه هستم.

به گزارش فارس؛ امیدوارم با وجود نهادهای حمایتی در دیشموک مشکل مسکن عادل داش در روستای باقله دان رفع شود تا خانواده‌اش با آرامش خاطر بیشتری بتوانند زندگی راحتی داشته باشند.

عادل داش گفت: خانه ام را که درست نکردن با وعده دادن احداث مسکن خانه‌ام خراب شد و الان سرپناه مناسبی ندارم.

 

 

 

انتهای پیام/۸۲۰۲۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا