چهارمحال و بختیاری

فضای سبز و زیباسازی شهر نیازمند نگاه ویژه است

فضای سبز و زیباسازی شهر نیازمند نگاه ویژه است

به گزارش خبرگزاری برگزیده استان چهارمحال وبختیاری ،محمدحسین واحدیان در جلسه تکریم و معارفه رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با بیان اینکه تغییرات در مجموعه موجب تحول در حوزه و پرسنل می‌شود، اظهارداشت: استفاده از ظرفیت و تخصص افراد در مجموعه‌های مختلف موجب افزایش بهره‌وری می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت نگاه و توجه ویژه به سازمان سیما و منظر افزود: در اساس نامه سازمان بیشتر به بحث زیباسازی پرداخته شده است در حالی که در کنار زیباسازی باید به فضای سبز و نحوه نگهداشت آن نیز توجه شود.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: در حوزه زیباسازی و فضای سبز شهری باید نگاه متفاوت داشته باشیم تا شهروندان تغییر و تحولات را به وضوح شاهد باشند و به صورت کیفی در کار تغییر ایجاد شود.

واحدیان بیان کرد: در حوزه کاشت نهال، گل‌های فصلی و… شاید بیشتر از شهرهای دیگر اقدامات انجام شده اما به دلیل اینکه سیما و منظر مورد توجه نبوده این اقدامات موجب تغییر و تحول در شهر نشده است.

وی گفت: در کنار فضای سبز و زیباسازی باید به رنگ‌آمیزی جداول و مبلمان شهری، نمای ساختمان و حوزه شهرسازی توجه شود تا بتوان یک شهر پویا و شاد را برای مردم ایجاد کرد.
شهردار شهرکرد با اشاره به اقدامات انجام شده توسط این سازمان تصریح کرد: احداث زمین بازی کودکان، روشنایی پارک‌ها و گل‌کاری معابر و …. ازجمله اقداماتی بوده که انجام شده است اما باید در پارک‌ها به وضعیت سرویس‌های بهداشتی، نحوه نگهداشت چمن‌ها، محل بازی کودکان و…. بیش از پیش توجه شود.

واحدیان افزود: کارهای بسیاری نسبت به گذشته انجام شده است اما تا رسیدن به وضعیت ایده‌آل فاصله داریم که باید تلاش شود به نقطه ایده‌آل در حوزه سیما و منظر شهری برسیم.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا