کردستان

در دی‌ماه امسال به ۹۴۳ نفر حادثه دیده خدمات امدادی ارائه شد

در دی‌ماه امسال به ۹۴۳ نفر حادثه دیده خدمات امدادی ارائه شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده از سنندج، پیام جلالی مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ۱ الی ۳۰ دی‌ماه سال جاری، ۴۷ مورد حوادث به وقوع پیوست که ۴مورد برف و کولاک، ۳۴ مورد جاده ای، ۶ مورد کوهستان و سه مورد خدمات حضوری است.

وی افزود: در این مدت توسط امدادگران جمعیت هلال احمر کردستان به ۹۳۹ نفر آسیب دیده امدادرسانی شد که از این تعداد ۸۱۹ نفر حادثه دیده در برف و کولاک، ۱۰۵ نفر جاده ای، ۵ نفر خدمات حضوری و ده نفر کوهستان بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان بیان کرد: در حوادثه رخ داده، ۲۳ نفر جهت درمان به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۲ نفر به صورت سرپایی درمان شدند و همچنین در پایگاه‌های امداد و نجات در محورهای مواصلاتی استان ۵۵۰ نفر اسکان اضطراری داده شدند.

جلالی با اشاره به آماده باش تیم های عملیاتی در برف و کولاک و بارندگی، اذعان کرد: در این مدت، افزون بر ۲۰۵نفر روز، از امدادگران و نجاتگران شعب تابعه، برای امدادرسانی به مردم در فصل زمستان به صورت شبانه روزی جهت ارائه خدمات و کمک به هموطنان آماده باش بوده و ۶۴تیم عملیاتی و ۴۲ دستگاه آمبولانس، به محل حادثه اعزام شدند.

وی مجموع کل عملیات رها سازی انجام شده در حوادث دیماه را ۱۴ مورد نام برد و در ادامه گفت: توسط تیم های عملیاتی که در تمام محورهای مواصلاتی این استان آماده‌باش هستند در صورت گرفتار شدن هموطنان و یا رخ دادن حادثه و سوانح اقدامات امدادی و درمانی لازم صورت می‌گیرد.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا