هرمزگان

بوستان‌های ساحلی بندرعباس هم‌چنان در غربت/ ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای شهردار یک‌ماهه شد!+عکس

به گزارش خبرگزارى فارس از بندرعباس، على‌رغم ضرب‌الاجل یک هفته‌ای مهدى نوبانى شهردار بندرعباس در خصوص ساماندهى و رفع نوافص پارک‌هاى ساحلى شهر بندرعباس، هم‌چنان شاهد عدم توجه مدیران فضای سبز شهری نسبت به بوستان‌هاى ساحلى بندرعباس هستیم و از صدور دستور شهردار یک ماه می‌گذرد.

پارک‌هاى ساحلى بندرعباس به‌عنوان یکى از مهمترین مکان‌هاى گردشگرى شهر، همه‌روزه مملو از حضور مردم و گردشگران استان‌هاى همجوار است و زیبنده این شهر پرتردد و ساحلی نیست.

ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای یک‌ماهه شد

علاقمندان به ورزش‌هاى همگانى هر روز بین ساعت ۵ تا ٨ صبح جهت تفریح و ورزش صبحگاهى به این پارک‌هاى ساحلى در جوار خلیج فارس رجوع مى‌کنند و انتظار است شهردارى که با اکثریت آراى نمایندگان مردم در شورا به مسند شهردارى رسیده است، توجه ویژه خود را به ورزش شهروندى معطوف چراکه خود از جامعه ورزشکاران است.

اکنون از ضرب‌الاجل یک هفته‌ای شهردار بندرعباس نسبت به رفع و رجوع نوافص پارک‌هاى ساحلى، حدود یک ماه مى‌گذرد و هنوز خبرى از اقدام مسؤولان فضاى سبز در خصوص رفع نواقص نیست.

از وعده تا عمل

نیاز است اعضاى شوراى اسلامى شهر بندرعباس که خود را برخاسته از رأى مردم مى‌دانند و هر یک به نوعى با شعار حمایت از ورزش شهروندى پاى به این کارزار گذارده‌اند به شهردار جوان شهر یارى رسانند.

ساماندهی ساحل و پارک‌های ساحلی از مهمترین اولویت‌های کاری شهرداری بندرعباس است که همه مدیران شهری بایستی در راستای آن حرکت کنند.

تعمیر و شستشوی وسایل بازی، رفع نواقص روشنایی، رفع مشکلات سرویس‌های بهداشتی، بهسازی نیمکت‌ها و آلاچیق‌ها، رنگ‌آمیزی و ترمیم المان‌ها و… مهمترین اقدامات اجرایی در این زمینه است که تاکنون وعده شهردار در این باره عملیاتی نشده است.

آماده‌سازی فضای مناسب جهت استفاده مردم از ساحل و دریا با بهسازی شاورهای ساحلی، بهسازی مسیرهای پیاده‌روی، نصب سطل‌های زباله، نصب و تعمیر شیرآلات، تعمیر ست‌های ورزشی بوستان‌ها از دیگر وعده‌های نوبانی بود که هنوز با گذشت حدود ۳۰ روز از دستور وی از آن خبری نیست.

فرصت یک‌هفته‌ای شهردار بندرعباس برای رفع نواقص پارک‌های ساحلی

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس یک ماه پیش در بازدید از بوستان‌های ساحلی بندرعباس به رسانه‌ها گفت: ساماندهی ساحل و پارک‌های ساحلی از مهمترین اولویت‌های کاری شهرداری بندرعباس است.

وی افزود: در این راستا برنامه‌های مختلفی مد نظر است که همه مدیران باید در راستای آن حرکت کنند.

شهردار بندرعباس تاکید کرد: تعمیر و شستشوی وسایل بازی، رفع نواقص روشنایی، رفع مشکلات سرویس‌های بهداشتی، بهسازی نیمکت‌ها و آلاچیق‌ها، رنگ‌آمیزی و ترمیم المان‌ها مهمترین اقدامات اجرایی در این زمینه است.

نوبانی خاطرنشان ساخت: آماده‌سازی فضای مناسب جهت استفاده مردم از ساحل و دریا با بهسازی شناورهای ساحلی یکی دیگر از برنامه‌هایی است که باید طی روزهای آتی انجام شود و علاوه بر آن، دوش‌هایی نیز برای استفاده عموم ایجاد می‌شود.

وی در خصوص خط مسیر نوار ساحلی اظهار داشت: بهسازی مسیرهای پیاده‌روی، نصب سطل‌های زباله، نصب و تعمیر شیرآلات، تعمیر وسایل ورزشی بوستان‌ها نیز باید در برنامه کاری مدیران مرتبط شهرداری قرار گیرد.

عقب‌ماندگی‌های فضای سبز باید جبران شود

شهردار بندرعباس متذکر شد: باید نهایت تلاش خود را طبق برنامه مشخص به کار بگیریم تا عقب‌ماندگی در حوزه‌های فضای سبز شهری و همچنین منظرسازی عمومی جبران شود.

نوبانی با اشاره به ضرورت زیباسازی منظر شهری و بوستان‌های ساحلی، اضافه کرد: تعیین تکلیف پارک آبی ساحلی و خریداری و راه‌اندازی یک دستگاه خودروی ساحل‌روب از مواردی است که به‌زودی در مورد آنها تصمیم‌گیری می‌شود.

عکس: رضا فتحی‌مقدم

انتهای پیام/۳۲۶۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا