سلامت

بیش از ۴۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند

به گزارش خبرنگار بهداشت و سلامت برگزیده های ایران، مهدی ناصحی روز سه شنبه در مراسم تجلیل از کارکنان ستادی و استانی سازمان بیمه سلامت که با بهرام عین اللهی حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و در محل سازمان برگزار شد، افزود: بیمه سلامت در پنج صندوق به مردم خدمات ارائه می دهد و همواره تلاش می کند در مسیر صحیح به رسالت خود ادامه دهد.

وی اظهار داشت: در دو سال اخیر نسخه الکترونیکی بیمه سلامت پیشرفت های زیادی کرده و حتی در مناطق محروم استان‌هایی مانند کرمان، کردستان و غیره صددرصد پوشش این نسخه وجود دارد.

ناصحی ادامه داد: ماهانه ۴۸۰ میلیارد تومان هزینه نسخه الکترونیکی توسط این سازمان پرداخت می شود و سعی داریم هزینه های بیماری‌های صعب العلاج و خاص را تحت پوشش قرار دهیم.

به گفته وی، اکنون همه هزینه های درمانی بیماری اوتیسم تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارد و آمادگی کامل را برای پرداخت هزینه های صد درصد بیماری‌های صعب العلاج و خاص داریم.

ناصحی تصریح کرد: نگاه سازمان بیمه سلامت آن است که از همه ظرفیت های پزشکی و حمایتی استفاده کند تا باری از دوش مردم برداشته شود.

وی افزود: این سازمان آمادگی دارد بخشی از بیمه های پایه و مکمل را تکمیل کند و اکنون از طریق بیمه آتیه سازان همه هزینه های درمانی روستاییان را پرداخت می کنیم.

ناصحی ابراز امیدواری کرد سال آینده خدمات راهبردی و ساماندهی برنامه کامل نظام پرداخت را داشته باشیم.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا