کرمان

مکتب شهید سلیمانی به یک الگو در منطقه تبدیل شده است

به گزارش برگزیده های ایران از کرمان، مجتبی باستان بعد از ظهر امروز  در ‌برنامه «نسل سلیمانی» ویژه دانش‌آموزان در بستر شبکه شاد در گلزار شهدای کرمان اظهار داشت: یکی از بحث‌هایی که دانش‌آموزان در مدارس و کلاس‌های درس دائما در حال پرسش و پاسخ هستند چرا شهدای علمی و هسته‌ای کشور ما  را ترور می‌کنند و چرا حاج‌قاسم سلیمانی را ترور کردند.

وی بیان کرد: منطقه غرب آسیا و به قول استکبار جهانی منطقه خاورمیانه از نظر اندیشمندان غربی و جغرافی‌دانان سیاسی به نام هارت‌لند یعنی قلب دنیا نامگذاری شده و معتقدند هر کس بر این منطقه مسلط شود آینده دنیا از آن او خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور با اشاره به اینکه آمریکا در دنیا بیش از ۵۶۰ مرکز نظامی دارد، گفت:  از قرن ۱۹ تا کنون استکبار جهانی در منطقه غرب آسیا حضور دارد.

باستان بیان کرد: حاج‌قاسم در مقابل تمام دنیا ایستاد و توطئه استکبار را شناخت زیرا آنها به دنبال منطقه خاورمیانه بزرگ هستند که یکی از الگوهای راهبردی آنها این است که کشورهای منطقه را تبدیل به کشورهای کوچکتر کنند تا بتوانند امنیت رژیم صهیونیستی را تامین کنند.

وی با اشاره به اینکه حاج‌قاسم سلیمانی در منطقه به مردم روحیه داد، ادامه داد: شهید سلیمانی به مردم ثابت کرد که می‌شود با تکیه بر باورهای دینی در مقابل استکبار ایستاد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور عنوان‌کرد: دشمنان کوردل فکر می‌کنند حاج‌قاسم از بین ما رفته اما حاج‌قاسم زنده است و در قلب مردم ایران، منطقه و کشورهای اسلامی حضور دارد.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی فکر  کرد با ترور حاج‌قاسم راهش پایان می‌یابد اما سردار سلیمانی از همیشه زنده‌تر است و راه و مکتب او تبدیل به یک الگو در کشورهای منطقه شده است و امروز در دنیا و منطقه کسی نیست که سلیمانی را نشناسد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا