مرکزی

نماینده مجلس: چرا مردم تاوان کوتاهی مدیران را با حراج جانشان در جاده‌ها بدهند/ کوتاهی مدیرنالایق در رسیدگی به وضعیت جاده‌ها

ولی‌الله بیاتی در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در تفرش اظهار کرد: ضعیف‌ترین جاده استان در سه شهر تفرش، آشتیان و فراهان واقع شده و مردم این سه شهر به شدت از وضعیت جاده‌ها گله‌مند هستند.

وی تصریح کرد: در اکثر شهرهای استان جاده‌ها دو بانده هستند، اما در مسیر تفرش، آشتیان و فراهان جاده‌ها یک طرفه هستند که موجب بالا بودن آمار تلفات جاده‌ای شده است.

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سال‌های گذشته منابع اعتباری به درستی بین شهرستان‌ها توزیع نمی‌شد و برخی از شهرها از توزیع ناعادلانه اعتبارات خسارت‌های بسیاری را متحمل شدند، افزود: چرا باید اجرای یک پروژه راهسازی بیش از ۱۰ سال طول بکشد، این نشان دهنده عملکرد ضعیف  مدیران حوزه راه‌ها است که موجب کشته شدن بسیاری از شهروندان در این جاده‌ها شد.

بیاتی گفت: هفته گذشته بر اثر شاخ به شاخ شدن دو خودرو به دلیل تاریکی جاده و یک بانده بودند، دو مادر جان خود را از دست دادند و دو سرنشین خودروها نیز بدنشان قطعه قطعه از لا به لای آهن پاره‌ها بیرون کشیده شد، چه کسی پاسخگو است و چرا مردم باید تاوان کوتاهی مدیران را با جانشان بدهند؟

وی بیان کرد: کی و چه زمانی قرار است مسوولان به وضعیت جاده باریک، بدون روشنایی و یک بانده این سه شهرستان رسیدگی کنند؟  چرا دستگاه‌های نظارتی بر عملکرد مدیران ذی‌ربط رسیدگی نمی‌کنند و بابت جان‌هایی که در جاده‌ها حراج می‌شوند از مدیران مربوطه بازخواست نمی‌کنند؟

نماینده مردم  تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی از طرح شکایت کوتاهی مدیران در رسیدگی به وضعیت جاده‌های استان در دستگاه‌های بازرسی خبر داد و گفت: مشکل نبود اعتبار نیست، مشکل نبود مدیریت درست و کوتاهی مدیران بی‌مسوولیت است، متاسفانه در هشت سال گذشته مدیران پای کار نبودند  و به درستی به وظایف خود عمل نکردند که امیدواریم با انتصاب مدیریت جدید استان شاهد تحول مدیریتی در استان و پایان دادن به این وضعیت خوابیده مدیریتی باشیم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا