کهگیلویه و بویراحمد

انتقاد از حرمت‌شکنی دهه فاطمیه در تالارهای یاسوج

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، حجت‌الاسلام موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد در نشست استانی استاد کرونا با اشاره به برخی حرمت‌شکنی‌ها در دهه فاطمیه اظهار کرد: متاسفانه شاهد آن هستیم که در مرکز استان و در این شب‌های عزیز برنامه های عروسی در تالار ها برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد گفت:نام استان ۱۰۰ درصد شیعه را یدک می‌کشیم اما در شبهای شهادت‌ حضرت‌فاطمه متأسفانه شاهد برگزاری مراسم های عروسی در تالار ها هستیم که می بایست مسئولان متولی جلوی چنین اقداماتی را بگیرند.

وی با بیان اینکه بی برکتی طلاق‌ها و بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی به دلیل چنین کارهایی است یادآور شد: از مسئولان متولی می‌خواهیم که در این خصوص رسیدگی کرده و همچنین صدا و سیما و رسانه‌ها تذکرات لازم را بدهند تا شاهد چنین حرمت شکنی‌هایی نباشیم.

در این جلسه نماینده اداره کل گردشگری و میراث فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفته ناظران و بازرسان ما در این خصوص نظارت بر کار تالار ها و باغ ها دارند.

سید جواد هاشمی معاون سیاسی امنیتی استاندار با اشاره به اینکه نظارت‌ها جواب نمی‌دهد و باید تقویمی برای فعالیت‌های تالار ها و باغ ها در ایام سوگواری و مذهبی داشته باشیم گفت: این تقویم را به باغ‌ها و تالار ها اعلام کنیم تا شاهد چنین مسائلی در روزهای عزا و سوگواری نباشیم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا