چهارمحال و بختیاری

نصب ۴۵۰ مورد علائم اخطاری انتظامی در محورهای اصلی چهارمحال‌ و بختیاری

نصب ۴۵۰ مورد علائم اخطاری انتظامی در محورهای اصلی چهارمحال‌ و بختیاری

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری، فریدون پیشکار گفت: اقدامات لازم برای ارتقای سطح ایمنی جاده‌های اصلی و بزرگراه‌های استان به صورت ویژه و پیش از آغاز موج نخست سفرهای‌ نوروزی در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای‌ استان قرار گرفت که خط‌کشی ۱۵۰ کیلومتر از محورهای اصلی، نصب ۱۱۰ مترمربع تابلو اطلاعاتی و نصب ۲ هزار و ۶۰۰‌ متر گاردریل‌ از جمله این اقدامات به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: در این طرح، چهار هزار مترمربع شیار لرزاننده نیز برای افزایش هوشیاری رانندگان در هنگام عبور از محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری اجرا شده است.

پیشکار همچنین اجرای ۷۴ کیلومتر روشنایی راه، ۱۱ کیلومتر روشنایی تونل و نصب ۲۴ چراغ چشمک زن را نیز در قالب طرح ارتقای ایمنی‌ راه‌ها ویژه نوروز ۱۴۰۲ یادآور شد و گفت: با نصب یک هزار و ۲۰۰ متر نیوجرسی جدید در محورهای اصلی و بزرگ‌راه‌های تلاش شده است، ضریب ایمنی جاده‌های استان افزایش یابد.

رئیس اداره ایمنی راه‌ها و حریم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای‌ چهارمحال و بختیاری‌ افزود: به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر و سرعت‌بخشی در رسیدگی به نیاز مسافران نوروزی، گشت‌های ۲۴ ساعته راهداری در محورها و نقاط پر حادثه استان ایجاد شده است که به طور مرتب موارد مربوط به ایمنی راه‌ها را هم رصد می‌کنند.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا