چهارمحال و بختیاری

هلدینگ شستا در چهارمحال و بختیاری سرمایه گذاری می کند

هلدینگ شستا در چهارمحال و بختیاری سرمایه گذاری می کند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری، میرهاشم موسوی شامگاه چهارشنبه در نشست با استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در این کمیته معاون اقتصادی استاندار، نماینده تامین اجتماعی و نماینده هلدینگ شستا هماهنگی های لازم را در این خصوص انجام می دهند.

وی ادامه داد: با توجه به حجم بالای بیمه شده و همچنین ظرفیت های بیشمار چهارمحال و بختیاری، بی شک حق این استان است که از سرمایه‌گذاری هلدینگ شستا برخوردار شود.

موسوی با بیان اینکه حکمرانی تامین اجتماعی مبتنی بر عدالت است، اظهار داشت: بدنبال آن درصدد حفظ و تقویت سرمایه اجتماعی هستیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور تصریح کرد: با وجود اینکه این سازمان تاکنون خدمات زیادی ارائه کرده است اما دولت سیزدهم با رویکرد عدالت محور خود درصدد جبران کاستی های گذشته است و تلاش می کند خدمات خود را در مناطق محروم تقویت کند.

موسوی از اجرای ۱۳۳ طرح با ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در سطح کشور خبر داد و گفت: این اقدام در صورتی انجام گرفته که این سازمان با محدودیت منابع روبرو است اما خدمات رسانی متوقف نشده است.

وی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی در طول سالهای فعالیت خود خدمات قابل توجهی در بخش بهداشت، سلامت، درمان و رفاه ارائه کرده است بطوریکه سن امید به زندگی از ۵۵ به ۷۵ سال افزایش یافته است.

وی به خدمات این سازمان در استان چهارمحال و بختیاری نیز اشاره کرد و گفت: در حوزه بیمه ای، حدود ۵۲ درصد جمعیت این استان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارد و ۳۰ درصد این جمعیت از یارانه های دولتی برخوردارند که نسبت به نرم کشوری نزدیک به ۲ برابر است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور خاطرنشان کرد: در حوزه درمان نیز احداث چهار مرکز درمانی در این استان مصوب شده که در سال ۱۴۰۲ اجرا می شود.

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا