فارس

عضو شورای شهر شیراز: نامزدی مجلس، اعضای شورای شهر را از وظایف محوری خود غافل نکند

به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، رضا محمدیان عصر امروز در بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز در قالب تذکر با بیان اینکه هرگونه سوء استفاده از موقعیت، اموال، امکانات و نیروها را ابتدا از جایگاه امر به معروف و نهی از منکر باید تذکر داد، اظهار داشت: اگر نفری یا نفراتی از برادران و خواهران شورا در آینده قصد کاندید شدن برای مجلس شورای اسلامی را دارند که البته به طور قطع، جهت جلب مشارکت مردم امری پسندیده است، باید توجه داشته باشند از امکانات روابط عمومی شورا و مناطق و سازمان‌های مختلف شهرداری در حد معقول استفاده کنند.

وی اضافه کرد: استفاده خارج از عرف و حد معقول از این امکانات شرعی و قانونی محل اشکال است و برای معرفی بیشتر خود به مردم شریف شیراز باید از محل هزینه‌های شخصی هزینه نمود ضمن آنکه این اقدام نباید باعث غفلت از وظایف نمایندگی شورای شهر و یا انجام حرکت‌های نمایشی و خدایی ناکرده عوام فریبانه باشد.

رئیس کمیسیون سومین حرم اهل بیت علیهم السلام تصریح کرد: این عرایض را به جهت رفع شبهه از عزیزان شورا مطرح کردم و تمام همکاران قائل به موارد مطروحه هستند.

 محمدیان در پایان ابراز داشت: در همین زمینه انتظار می‌رود آقای شهردار محترم نیز تذکرات لازم را به مدیران محترم شهرداری بدهند.

انتهای پیام/ف
 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا