سمنان

۱۶۳ طرح عمرانی و اقتصادی بخش کشاورزی در استان سمنان افتتاح می‌شود

۱۶۳ طرح عمرانی و اقتصادی بخش کشاورزی در استان سمنان افتتاح می‌شود

۹به گزارش خبرگزاری برگزیده استان سمنان، محمدرضا قاسمی اظهار داشت: این تعداد پروژه کشاورزی با صرف سه هزار و ۴۵۰ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال معادل ۳۴۵ میلیارد و ۶ میلیون تومان آماده بهره‌برداری رسمی شده است.

وی عنوان کرد: از مجموع این ۱۶۳ پروژه که قرار است به مناسبت دهه فجر امسال در حوزه تولیدات گیاهی، تولیدات دامی، آب‌وخاک و منابع طبیعی و امور عشایر استان سمنان افتتاح شود؛ ۱۴۲ طرح آن از پروژه‌های عمرانی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بیان کرد: این ۱۴۲ پروژه عمرانی بخش کشاورزی استان سمنان با صرف بیش از ۸۱۷ میلیارد ۹۴۳ میلیون ریال معادل ۸۱ میلیارد و ۷۹۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعتبار تکمیل و آماده افتتاح‌شده است.

قاسمی به افتتاح ۲۱ پروژه تولیدی و اقتصادی بخش کشاورزی و دامداری در استان سمنان به مناسبت دهه فجر امسال و در قالب این ۱۶۳ پروژه اشاره و تصریح کرد: این پروژه‌ها نیز با سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۶۳۲ میلیارد و ۱۱۷ میلیون ریال معادل ۲۶۳ میلیارد و ۲۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان سرمایه‌گذاران بخش خصوصی آماده افتتاح‌شده است.

وی اضافه کرد: با افتتاح این طرح‌ها که با صرف آماده بهره‌برداری شده است؛ برای ۱۳۹ نفر به‌صورت مستقیم و ۲۲۲ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اینکه این ۱۶۳ پروژه در همه شهرستان‌های استان سمنان افتتاح می‌شوند عنوان کرد: از این تعداد میامی با ۳۰ طرح بیشترین سهم از مجموع پروژه‌های قابل‌افتتاح بخش کشاورزی استان سمنان به مناسبت دهه فجر را دارد.

قاسمی تعداد پروژه‌های قابل‌افتتاح عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی و دامداری در شهرستان‌های استان سمنان، شامل گرمسار، شاهرود، مهدی‌شهر، آرادان، سرخه و سمنان و دامغان به مناسبت دهه فجر امسال را نیز به ترتیب ۲۵، ۱۹، ۲۹، ۶، ۲۱ ، ۷ و ۲۶ پروژه عنوان کرد.

به گفته وی، این پروژه‌ها در مجموع شامل ۱۰۵ پروژه عمرانی بخش کشاورزی، ۲۱ پروژه اقتصادی این بخش و ۳۷ پروژه منابع طبیعی و امور عشایر استان سمنان است که برای افتتاح در دهه مبارک فجر آماده بهره‌برداری شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه در ایام‌الله دهه فجر تعداد ۲ پروژه نیز با اعتبار سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال معادل ۳۶۰ میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود گفت: عملیات اجرایی این پروژه‌ها در بخش‌های اقتصادی آغاز و کلنگ احداث آن با حضور مسئولان بر زمین زده می‌شود.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا