اخبار ورزشی

مدیرعامل فولاد: مسیر مذاکره با منصوریان را پیش می‌بریم/ وقفه لیگ برتر حالا به ضرر ما هم هست

مدیرعامل فولاد: مسیر مذاکره با منصوریان را پیش می‌بریم/ وقفه لیگ برتر حالا به ضرر ما هم هست

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، حمیدرضا شعبانی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان بعد از پیروزی این تیم مقابل هوادار در هفته هفتم لیگ برتر در مورد نحوه قطع همکاری با علیرضا منصوریان و صدور مجوز همکاری با مارتینس، اظهار داشت: منصوریان یک مربی حرفه‌ای بوده، دارای کارنامه مربیگری خوبی است و در سطح ملی مربیگری کرده. ایشان با ما همکاری کرده و مسیر مذاکره با وی را پیش می‌بریم. ان‌شاءالله همین‌طور که تاکنون با ما مساعدت کرده است، ادامه بدهد تا هم ایشان نتیجه بگیرد و هم تیم فولاد بتواند به نتایج و اهداف موردنظرش برسد.

اولین پیروزی فولاد با هدایت سرمربی اسپانیایی رقم خورد/ ادامه ناکامی هوادار با فکری

وی درباره ارزیابی شرایط فولاد بعد از شروع همکاری با ایگناسیو مارتنیس تصریح کرد: مارتنیس مربی حرفه‌ای است که در لیگ اسپانیا و در بالاترین سطح مربیگری کرده و سرد و گرم چشیده است. خوشبختانه این پروسه برگزاری که سازمان لیگ متولی انجام آن است و وقفه‌ای که در برگزاری لیگ برتر افتاد، حداقل برای باشگاه ما خوب بود. این حُسن بود که بتوانیم شرایط خوبی پیدا کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، درباره وقفه مجدد لیگ برتر گفت: تا یک روزی توقف لیگ برتر به نفع ما بود و از حالا به بعد مانند دیگر تیم‌ها برای ما هم مضر است. چون تیم برد کسب کرده و در روند خوبی قرار گرفته است، از حالا که لیگ متوقف شده برای کسب پیروزی با مشکل مواجه می‌شویم.

شعبانی در پاسخ به سؤالی راجع به حواشی حضورش در کلاس مربیگری در روزهایی که فولاد مشغول انتخاب سرمربی جدید و جانشین منصوریان بود، تأکید کرد: مرحله پایانی کلاسی که برای مربیگری رفتم به مدت یک هفته در فیفادی بود و بعد از بازی چهارم لیگ برتر. یعنی کاملاً بازی‌ها برگزار شده بود و ما سرمربی را انتخاب کرده بودیم. من معتقدم همه ارکان فوتبال به ویژه مدیران عامل باید با تمام زوایای فوتبال آشنایی داشته باشند. این می‌تواند به آنها کمک کند در تصمیم‌گیری برای انتخاب مربی و بازیکن، برای اینکه بتوانند با سرمربی تعامل کنند و … . خوشبختانه من این پتانسیل و افتخار را داشتم که در کلاس مربیگری شرکت کنم و دانشم را افزایش دهم.

وی درباره اعتراض باشگاه هوادار به شلوغی و ایجاد سر و صدای همراهان وی در بازی بدون تماشاگر، گفت: فوتبال همان‌طور که مستحضر هستید، هیجان به دنبال دارد. این موضوع (سر و صدا و شلوغی) هم از هر دو سمت بود و اینطور نبود که فقط از سمت باشگاه فولاد باشند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا